Για τους περισσότερους εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο, οι διακοπές είναι αυστηρά μια περίοδος χαλάρωσης και ξεκούρασης και βέβαια το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε κάποιος θα ήταν μια ενοχλητική επαγγελματική κλήση από έναν συνάδελφο, συνεχή sms και e-mail.
Δυστυχώς όμως, τέτοιες κλήσεις, μηνύματα και επείγοντα αιτήματα που σχετίζονται με την εργασία δεν είναι τόσο σπάνια και έχουν ως αποτέλεσμα να καταστρέφουν τις στιγμές ξεγνοιασιάς ενός εργαζομένου. Πλέον, μια ινδική εταιρεία επισημαίνει πως έχει τη λύση.
Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι της Dream11, η οποία διαχειρίζεται μια ηλεκτρονική πλατφόρμα, καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο 100.000 ρουπιών (περίπου 1.200 ευρώ) εάν επικοινωνήσουν με έναν συνάδελφό τους στην άδεια ή το ρεπό τους, δήλωσε ο συνιδρυτής της εταιρείας Bhavit Sheth σε συνέντευξή του στο CNBC.
Εκτός συστήματος
«Μία φορά το χρόνο οι εργαζόμενοι βγαίνουν από το σύστημα», είπε ο Sheth στο κανάλι. «Δεν έχουν sms, email και κλήσεις και μέχρι στιγμής, το σύστημα αυτό έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό», τόνισε ο 36χρονος Ινδός επιχειρηματίας.
«Η Dream11 πιστεύει ότι αυτός ο χρόνος επιτρέπει στους Dreamsters (τους υπαλλήλους της Dream11) να χαλαρώσουν, να φορτίσουν τις μπαταρίες τους και να επιστρέψουν στη δουλειά τους έτοιμοι να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Το πρόστιμο είναι ένας εντυπωσιακός τρόπος για να αφεθούν οι εργαζόμενοι να απολαύσουν ένα ποιοτικό διάλειμμα. Σημειώνεται πως σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν τα ταλέντα, πολλές άλλες επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της Goldman Sachs, επιτρέπουν στο προσωπικό να κάνει απεριόριστες διακοπές. Όμως, μια βρετανική εταιρεία πέρυσι είπε ότι επρόκειτο να καταργήσει αυτή την πολιτική αφού το προνόμιο έκανε τους εργαζόμενους να αισθάνονται ενοχές και να αμφισβητούν πόσες ημέρες θα έπρεπε πραγματικά να χρειαστούν.
*πρώτη δημοσίευση:Οικονομικός Ταχυδρόμος