Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » EB Review

Διαφημιστείτε

Completing over 15 contiguous years of presence in the international market and being established as one of the most popular and influential brands in the field of political – economical – business publications, “European Business Review” is a prestigious publication of high quality and style, aiming to provide complete, reliable and meaningful information on the developments in the business world, the latest trends in every sector, the most successful business personalities and companies.

Distinguished contributors such as politicians, journalists, business people, academics, representatives of organizations and associations, express in every issue their views and opinions with in-depth articles, analyses and researches.

Focusing on being a point of reference and a valuable tool for the business world, the magazine is regularly distributed to major events and conferences, CEO’s and Directors of large companies and organizations, members of governments and institutions, think tanks, academics, airline lounges, hotel lobbies, journalists, subscribers, selected selling points, etc.

“European Business Review” is mainly addressed to citizens who are economically active, lead vibrant social lives and those who are thought of as movers and shakers.

The target group of “European Business Review” is made up by working women and men, of 25 years+, who have received higher education, have an upper socioeconomic profile, reside in urban areas, people who want to stay in touch with developments in the business sector, the market trends, as well as the social living.

"build brand and industry awareness, enter new markets, promote your products & services, gain prestige, influence the legislative debate...."

For more details, rates and advertising opportunities you may download the Media Kit

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

New Balance: Μια κορυφαία αθλητική μάρκα με ελληνική υπογραφή – Ποιος είναι ο Τζιμ Ντέιβις

Από: EBR

Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Τα προβλήματα της Ευρώπης και ο λαϊκισμός των Ευρωεκλογών

Από εκείνη την ημέρα του 19ου αιώνα που καθιερώθηκε η καθολική ψηφοφορία, καθιερώθηκε και η δημαγωγία για την προσέλκυση της ψήφου του «λαού»

Οικονομία

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

7 στις 10 τράπεζες αυξάνουν τις ψηφιακές τους επενδύσεις το 2024

Αύξηση των επενδύσεών τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό σε ποσοστό έως και 10% εντός του 2024 σχεδιάζουν 7 στις 10 τράπεζες, παγκοσμίως

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron