Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Διεθνή

Πώς οι Google, IBM και Adobe προετοιμάσουν το εργατικό δυναμικό για ένα μέλλον γεμάτο AI

Η τεχνολογική ανάπτυξη έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για νέες δεξιότητες στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ)

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2024

Κορυφαίες εταιρείες όπως η Google, η IBM και η Adobe επενδύουν στην εκπαίδευση για να προετοιμάσουν το εργατικό δυναμικό για ένα μέλλον γεμάτο AI, ξεκινώντας από την ανάπτυξη προγραμμάτων και συνεργασιών που προωθούν την εξειδίκευση σε αυτόν τον τομέα.
Κορυφαίες εταιρείες όπως η Google, η IBM και η Adobe επενδύουν στην εκπαίδευση για να προετοιμάσουν το εργατικό δυναμικό για ένα μέλλον γεμάτο AI, ξεκινώντας από την ανάπτυξη προγραμμάτων και συνεργασιών που προωθούν την εξειδίκευση σε αυτόν τον τομέα.

Η τεχνολογική ανάπτυξη έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για νέες δεξιότητες στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ). Κορυφαίες εταιρείες όπως η Google, η IBM και η Adobe επενδύουν στην εκπαίδευση για να προετοιμάσουν το εργατικό δυναμικό για ένα μέλλον γεμάτο AI, ξεκινώντας από την ανάπτυξη προγραμμάτων και συνεργασιών που προωθούν την εξειδίκευση σε αυτόν τον τομέα, σύμφωνα με το CNBC.

Προσπάθειες των εταιρειών για εκπαίδευση στην AI

Τον Οκτώβριο του 2024, η Google ανακοίνωσε νέες επιχορηγήσεις ύψους 15 εκατομμυρίων δολαρίων σε δύο μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων AI. Αυτές οι επιχορηγήσεις εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας AI Opportunity Fund του Google.org, η οποία προβλέπει συνολικά 75 εκατομμύρια δολάρια για την προώθηση της τεχνητής νοημοσύνης στις ΗΠΑ. Παράλληλα, η Adobe και η IBM ενισχύουν παρόμοιες πρωτοβουλίες, με την IBM να συνεργάζεται με πανεπιστήμια για την εκπαίδευση 2 εκατομμυρίων ανθρώπων μέχρι το 2026.

Αναγνώριση της σημασίας των δεξιοτήτων AI από τους CEOs

Σύμφωνα με έρευνα, πάνω από το 60% των CEOs πιστεύουν ότι η έλλειψη γνώσεων AI αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους. Οι εταιρείες που αναπτύσσουν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως η Google, η Adobe, και η IBM, αναζητούν να εκπαιδεύσουν το εργατικό δυναμικό ώστε να χρησιμοποιούν τα νέα εργαλεία και να παραμένουν ανταγωνιστικές σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό τομέα.

Ενίσχυση της διεθνούς εκπαίδευσης AI

Επιπλέον, οι εταιρείες αυτές δημιουργούν προγράμματα εκπαίδευσης και συνεργάζονται με εκπαιδευτικά ιδρύματα και οργανισμούς για να αναβαθμίσουν τις δεξιότητες τόσο μαθητών όσο και επαγγελματιών. Η Adobe ανακοίνωσε μια παγκόσμια πρωτοβουλία για την εκπαίδευση 30 εκατομμυρίων ατόμων σε δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ και δημιουργικής ΤΝ έως το 2030, ενώ η Google ενισχύει την κατανόηση και την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης σε κυβερνητικά και εκπαιδευτικά πλαίσια.

Συνεργασίες για την αντιμετώπιση της έλλειψης δεξιοτήτων

Πέρα από τις μεμονωμένες πρωτοβουλίες, έχει δημιουργηθεί και η κοινοπραξία AI-Enabled ICT Workforce Consortium από εταιρείες όπως η Cisco, η IBM και η Google. Αυτή η συμμαχία στοχεύει στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων και τη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος στην τεχνητή νοημοσύνη, προσφέροντας πόρους και εκπαίδευση.

Προοπτικές και προκλήσεις

Η έλλειψη στρατηγικής για την AI και η έλλειψη δεξιοτήτων αποτελούν δύο από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί. Στην πρόσφατη έρευνα της Microsoft, αναφέρθηκε ότι περίπου το 60% των επιχειρήσεων δεν έχουν ακόμα αναπτύξει σαφή στρατηγική για την αξιοποίηση της AI, παρά τη γνώση ότι μπορεί να τις βοηθήσει να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ωστόσο, η εκπαίδευση είναι το κλειδί για την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και οι μεγάλες εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια να ενισχύσουν τις γνώσεις των ανθρώπων γύρω από αυτές.

Με την ανάπτυξη τέτοιων πρωτοβουλιών, η προσδοκία είναι να προετοιμαστεί η παγκόσμια οικονομία για μια νέα εποχή, όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι μέρος της καθημερινότητας. Οι τεχνολογικοί γίγαντες θα παίξουν κρίσιμο ρόλο σε αυτό το μετασχηματισμό, προωθώντας την εκπαίδευση, την καινοτομία, και την εξειδίκευση.

*πρώτη δημοσίευση: Fortunegreece.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Αποκρύπτειν δια των αποκαλύψεων

Από: EBR

Από το κινηματογραφικό έργο «Ο Ατσίδας» παρέμεινε και διεδόθη το περίφημο «στρίβειν δια του αρραβώνος»

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Εξαρθρώθηκε δίκτυο απάτης ΦΠΑ στην Ευρώπη - κατασχέθηκαν 520 εκατ. ευρώ

Εξαρθρώθηκε δίκτυο απάτης ΦΠΑ στην Ευρώπη - κατασχέθηκαν 520 εκατ. ευρώ

Κατασχέθηκαν περίπου σαράντα εντάλματα σύλληψης και περιουσιακά στοιχεία 520 εκατομμυρίων ευρώ

Οικονομία

8 στους 10 Έλληνες ζητούν κρατική προστασία από το ηλεκτρονικό έγκλημα

8 στους 10 Έλληνες ζητούν κρατική προστασία από το ηλεκτρονικό έγκλημα

Ανήσυχοι για θέματα κυβερνοασφάλειας δηλώνουν οι Έλληνες, ζητώντας μάλιστα μεγαλύτερη κρατική προστασία έναντι του ψηφιακού εγκλήματος

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron