Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ευρώπη

172 εκατ. ευρώ για την προώθηση γεωργικών προϊόντων εντός και εκτός ΕΕ

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παράσχει χρηματοδότηση ύψους 172,5 εκατ. ευρώ από τον γεωργικό προϋπολογισμό της ΕΕ για την προώθηση των ενωσιακών γεωργικών προϊόντων διατροφής στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο

Από: EBR - Δημοσίευση: Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018

Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να βοηθούν τους παραγωγούς στον αγροδιατροφικό τομέα της ΕΕ να ενημερώνουν το κοινό για την ποιότητα των προϊόντων τους, με στόχο αφενός την προώθηση των προϊόντων τους εντός της ΕΕ και αφετέρου το άνοιγμα νέων αγορών. Εστιάζουν σε συγκεκριμένες προτεραιότητες, όπως η ανάδειξη της ποιότητας των ευρωπαϊκών τροφίμων με γεωγραφικές ενδείξεις, ή οι μέθοδοι βιολογικής παραγωγής.
Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να βοηθούν τους παραγωγούς στον αγροδιατροφικό τομέα της ΕΕ να ενημερώνουν το κοινό για την ποιότητα των προϊόντων τους, με στόχο αφενός την προώθηση των προϊόντων τους εντός της ΕΕ και αφετέρου το άνοιγμα νέων αγορών. Εστιάζουν σε συγκεκριμένες προτεραιότητες, όπως η ανάδειξη της ποιότητας των ευρωπαϊκών τροφίμων με γεωγραφικές ενδείξεις, ή οι μέθοδοι βιολογικής παραγωγής.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παράσχει χρηματοδότηση ύψους 172,5 εκατ. ευρώ από τον γεωργικό προϋπολογισμό της ΕΕ για την προώθηση των ενωσιακών γεωργικών προϊόντων διατροφής στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο.

Την επόμενη τριετία θα διεξαχθούν 79 εκστρατείες που θα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, όπως τα γαλακτοκομικά, οι ελιές και το ελαιόλαδο και τα οπωροκηπευτικά.

Ο Eπίτροπος Γεωργίας και Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Φιλ Χόγκαν, δήλωσε σχετικά: «Η Ευρώπη είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο για την καλή ποιότητα των προϊόντων διατροφής που παράγει και για τη γαστρονομική της κληρονομιά. 

Οι παραγωγοί της ΕΕ μπορούν να βασιστούν στη στήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να κάνουν γνωστά εντός και εκτός Ευρώπης τα προϊόντα υψηλής ποιότητας που παράγουν. 

Εγώ ο ίδιος επισκέφτηκα πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, όπως την Κίνα, την Ιαπωνία, το Μεξικό ή την Κολομβία, για να ανοίξω νέες αγορές για τα προϊόντα μας. Μπροστά μας διανοίγονται τεράστιες δυνατότητες».

Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να βοηθούν τους παραγωγούς στον αγροδιατροφικό τομέα της ΕΕ να ενημερώνουν το κοινό για την ποιότητα των προϊόντων τους, με στόχο αφενός την προώθηση των προϊόντων τους εντός της ΕΕ και αφετέρου το άνοιγμα νέων αγορών. 

Εστιάζουν σε συγκεκριμένες προτεραιότητες, όπως η ανάδειξη της ποιότητας των ευρωπαϊκών τροφίμων με γεωγραφικές ενδείξεις, ή οι μέθοδοι βιολογικής παραγωγής.

Από τα 79 εγκεκριμένα προγράμματα, τα 48 απευθύνονται σε χώρες εκτός ΕΕ. Ορισμένοι τομείς προϊόντων εκπροσωπούνται επίσης σημαντικά. Για παράδειγμα, 23 προγράμματα αφορούν τον τομέα των οπωροκηπευτικών. Άλλοι τομείς περιλαμβάνουν τα τυριά και τα άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Συνολικό ποσό 97 εκατ. ευρώ διατέθηκε εφέτος σε «απλά προγράμματα προώθησης», τα οποία υποβλήθηκαν από μία ή περισσότερες προτείνουσες οργανώσεις από το ίδιο κράτος μέλος. 

Συμπληρωματικό ποσό 75,5 εκατ. ευρώ θα χρηματοδοτήσει «πολυπρογράμματα», τα οποία υποβάλλονται από τουλάχιστον δύο προτείνουσες οργανώσεις από τουλάχιστον δύο κράτη μέλη ή από μία ή περισσότερες ευρωπαϊκές οργανώσεις. 

Τα προγράμματα που επελέγησαν καλύπτουν αιτούντες από 19 κράτη μέλη.

Ιστορικό

Ένα ευρύ φάσμα οργανώσεων, όπως εμπορικές οργανώσεις, οργανώσεις παραγωγών και φορείς του τομέα των γεωργικών προϊόντων διατροφής που είναι υπεύθυνοι για δραστηριότητες προώθησης, ήταν επιλέξιμες για να υποβάλουν αίτηση για χρηματοδότηση μέσω της πρόσκλησης υποβολής προτάσεων που προκηρύχθηκε εφέτος τον Ιανουάριο. 

Στη συνέχεια, οι οργανώσεις αυτές αξιολογήθηκαν και κατατάχθηκαν από τον ενωσιακό Εκτελεστικό Οργανισμό για τους Καταναλωτές, την Υγεία, τη Γεωργία και τα Τρόφιμα (CHAFEA), με τη βοήθεια εξωτερικών εμπειρογνωμόνων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Το 9% των εσόδων τους επενδύουν οι εταιρείες σε ψηφιακές τεχνολογίες

Από: EBR

Αυξημένες συνεχίζουν να βαίνουν οι δαπάνες των επιχειρήσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Δημήτρης Τσιόδρας: Να πάψει η Ευρώπη να κάνει τα στραβά μάτια στην τουρκική κατοχή στην Κύπρο

Δημήτρης Τσιόδρας: Να πάψει η Ευρώπη να κάνει τα στραβά μάτια στην τουρκική κατοχή στην Κύπρο

«Η Ευρώπη πρέπει να πάψει επιτέλους να κάνει τα στραβά μάτια στην τουρκική κατοχή στην Κύπρο», τόνισε ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Δημήτρης Τσιόδρας

Οικονομία

Οι ΜμΕ αναγνωρίζουν τη σημασία των ψηφιακών εργαλείων

Οι ΜμΕ αναγνωρίζουν τη σημασία των ψηφιακών εργαλείων

Αν και η πλειονότητα των ΜμΕ αναγνωρίζει την ανάγκη υιοθέτησης ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογιών για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας τους αντιμετωπίζει εμπόδια

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron