Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Γνώμη

Μετριότητα: ένας μεγάλος εχθρός

Η μετριότητα είναι μια ύπουλη ασθένεια που αργά αλλά σταθερά καταστρέφει τα αποθέματα ζωντάνιας, καινοτομίας και ενέργειας ενός οργανισμού ή μιας επιχείρησης

Από: Athanase Papandropoulos - Δημοσίευση: Τρίτη, 5 Μαρτίου 2019

Η θεραπεία ενάντια στη μετριότητα απαιτεί πόσο μεγάλη αλλαγή  στο management μιας επιχείρησης, όσο και μια μεταμόσχευση καρδιάς στις συνήθειες του αρρώστου.   Για να μη φθάσετε λοιπόν στο σημείο να καταφεύγετε σε μια τόσο δύσκολη θεραπεία, εμποδίστε τη μετριότητα να περάσει το κατώφλι του γραφείου σας. Η μετριότητα αναπτύσσεται όταν ανίκανοι προϊστάμενοι προσλαμβάνουν ακόμη πιο ανίκανους υπαλλήλους.
Η θεραπεία ενάντια στη μετριότητα απαιτεί πόσο μεγάλη αλλαγή στο management μιας επιχείρησης, όσο και μια μεταμόσχευση καρδιάς στις συνήθειες του αρρώστου. Για να μη φθάσετε λοιπόν στο σημείο να καταφεύγετε σε μια τόσο δύσκολη θεραπεία, εμποδίστε τη μετριότητα να περάσει το κατώφλι του γραφείου σας. Η μετριότητα αναπτύσσεται όταν ανίκανοι προϊστάμενοι προσλαμβάνουν ακόμη πιο ανίκανους υπαλλήλους.

Του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου

Πρώτος ο αείμνηστος Πήτερ Ντράκερ είχε επισημάνει πως και γιατί η μετριότητα μπορεί να οδηγήσει στο βυθό μια επιχείρηση, χωρίς να το πολυκαταλάβει. 

Λίγα χρόνια αργότερα ο πολύς τη δεκαετία του 1980 Τομ Πήτερς επιβεβαιώνει στο βιβλίο του για την επιχειρηματική αριστεία τον Αυστρο-αμερικανό φιλόσοφο του μάνατζμεντ.

Η μετριότητα είναι μια ύπουλη ασθένεια που χτυπάει αποθέματα ζωντάνιας, καινοτομίας και ενέργειας ενός οργανισμού ή  μιας επιχείρησης. Όταν η μετριότητα προλάβει να μολύνει το επιχειρηματικό περιβάλλον είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει θεραπεία. 

Η μετριότητα γίνεται τότε το βασικό χαρακτηριστικό γύρω από το οποίο κινείται η αποδοτικότητα της επιχείρησης. Και το χειρότερο, γίνεται αποδεκτή.

Εάν μια επιχείρηση επιτρέψει να αναπτυχθεί «η μετριότητα», την αποδεχθεί, την ανταμείψει, την αφήσει ατιμώρητη, τότε μολύνονται ακόμη και οι καλύτερη εργαζόμενοί της.

Εάν ένας προϊστάμενος επιτρέψει να αναπτυχθεί η μετριότητα, αυτό σημαίνει ότι τελικά την επιβραβεύει. Όταν σε αυτό το πλαίσιο, ένας μέτριος υπάλληλος επιβραβευθεί άμεσα ή έμμεσα, τότε και η απόδοση των άξιων υπαλλήλων θα πέσει στο επίπεδο της μετριότητας.

Όταν όμως η μετριότητα γίνει το πρότυπο εργασίας για τους καλύτερους υπαλλήλους, όταν διαβρώσει τις οσμές του εργασιακού περιβάλλοντος, είναι τόσο δύσκολο να απαλλαγεί η επιχείρηση από αυτήν, όσο και η καμήλα από την καμπούρα της.

Η θεραπεία ενάντια στη μετριότητα απαιτεί πόσο μεγάλη αλλαγή  στο management μιας επιχείρησης, όσο και μια μεταμόσχευση καρδιάς στις συνήθειες του αρρώστου. 

Για να μη φθάσετε λοιπόν στο σημείο να καταφεύγετε σε μια τόσο δύσκολη θεραπεία, εμποδίστε τη μετριότητα να περάσει το κατώφλι του γραφείου σας. Η μετριότητα αναπτύσσεται όταν ανίκανοι προϊστάμενοι προσλαμβάνουν ακόμη πιο ανίκανους υπαλλήλους. 

Η λάμψη του καλού προϊσταμένου πρέπει να είναι τόσο ισχυρή, ώστε να αποθαρρύνει τους ανεπαρκείς μάνατζερ να υποβάλλουν αίτηση πρόσληψης στην επιχείρησή του.

Ο καλός προϊστάμενος ξέρει πολύ καλά πως οι μέτριοι εργαζόμενοι έχουν και μέτριες αποδόσεις. Όταν όμως τα αποτελέσματα της δουλειάς είναι μέτρια, τότε όλοι υφίστανται τις αρνητικές επιπτώσεις. Ακόμη και ο προϊστάμενος. 

Η μετριότητα είναι ένας μεγάλος εχθρός. Και η ανοχή της μετριότητας αποτελεί «αδίκημα» σύμφωνα με τους νόμους του σωστού management.  




 




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Πίσω από την παραίτηση Δοξιάδη

Από: EBR

Στην Ελλάδα της τυμβωρυχίας, της αρπακόλας, των απατεώνων της προόδου και άλλων σκοταδιστών, άνθρωποι που πιστεύουν πραγματικά στην πρόοδο και στην καινοτομία δεν έχουν θέση

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Οι μισοί online έμποροι μεταχειρισμένων δεν τηρούν τη νομοθεσία της ΕΕ

Οι μισοί online έμποροι μεταχειρισμένων δεν τηρούν τη νομοθεσία της ΕΕ

Ένα ανησυχητικό κενό στην ενημέρωση των καταναλωτών από διαδικτυακούς εμπόρους μεταχειρισμένων προϊόντων αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των εθνικών Αρχών προστασίας καταναλωτών

Οικονομία

Έκρηξη του ψηφιακού εμπορίου στα $4,4 τρισ. το 2025

Έκρηξη του ψηφιακού εμπορίου στα $4,4 τρισ. το 2025

Εκτόξευση των online καταναλωτικών δαπανών αναμένεται την προσεχή πενταετία

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron