Ο κ. Σπυρίδων Παπαγιαννάκης, Γενικός Διευθυντής της MAPEI Hellas αναδείχθηκε Έλληνας Quality Leader για το 2019, κατά την απονομή των διακρίσεων στη Γιορτή της Επιχειρηματικής Αριστείας, «ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2019», που διοργάνωσε στις 13 Δεκεμβρίου και ώρα 18:00, η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) στο Αμφιθέατρο Μουσείου Μπενάκη (Πειραιώς 138). Στο πλαίσιο της εκδήλωσης με τους σημαντικότερους θεσμούς που επιβραβεύουν την Αριστεία απονεμήθηκαν οι Πιστοποιήσεις EFQM Levels of Excellence, καθώς και του Βραβείου για τον Έλληνα Quality Leader of the Year 2019.
Στην εκδήλωση για την «ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2019», που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, τους παριστάμενους χαιρέτισαν οι κ.κ Γεώργιος Σκριμιζέας, Πρόεδρος Δ.Σ. της ΕΕΔΕ και ο κ. Νικόλαος Βιταντζάκης, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής Quality Leader of the Year.
Ο Έλληνας Quality Leader of the Year 2019, κ. Σπυρίδων Παπαγιαννάκης, παραλαμβάνοντας το βραβείο από τον Πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής Quality Leader of the Year κ. Νικόλαο Βιταντζάκη, και τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΕΔΕ, κ. Γεώργιο Σκριμιζέα, αφού αφιέρωσε το βραβείο στον Dottore Giorgio Squinzi και στην Dottoressa Adriana Spazzoli, στους δύο ιστορικούς διευθύνοντες της Mapei που απεβίωσαν πρόσφατα, δήλωσε: «Αυτή η επιβράβευση είναι μία ομαδική επιτυχία που δεν θα ήταν εφικτή χωρίς τους συνεργάτες μου γι’ αυτό λοιπόν τους ευχαριστώ όλους μαζί και έναν έναν ξεχωριστά».
«Δεν ανήκω στην κατηγορία των μάνατζερ λάτρεις των τυπικών διαδικασιών χωρίς ουσία» συνέχισε ο κ. Παπαγιαννάκης. «Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι η ουσία της ποιότητας του προϊόντος, από την παραγωγή του, την εφαρμογή του και την τελική του χρήση καθώς επίσης και όλο το φάσμα της αμφίδρομης επαφής του πελάτη χρήστη, με την εταιρία παραγωγό. Και εδώ έρχονται οι διαδικασίες που είναι εξαιρετικά σημαντικό μέρος της ποιότητας αλλά από μόνες τους δεν έχουν καμία αξία εάν το προϊόν το ίδιο δεν είναι ποιοτικό. H σταθερή δέσμευση της Mapei στην ποιότητα βασίζεται σε τέσσερις άξονες. Στην ποιότητα του προϊόντος, στην ποιότητα στην επαφή με τους πελάτες, στην περιβαλλοντική και κοινωνική ευθύνη, προσφέροντας ταυτόχρονα ένα ευχάριστο και ποιοτικό περιβάλλον εργασίας στους εργαζομένους».
«Η ποιότητα είναι μία έννοια δυναμική και αλλάζει συνεχώς», κατέληξε ο Έλληνας Quality Leader of the Year 2019. «Η χθεσινή καλή ποιότητα σήμερα δεν είναι αποδεκτή. Η ταχύτητα αυτής της αλλαγής είναι υψηλή και κανείς θα πρέπει να είναι συνεχώς σε επαγρύπνηση για να μην χάσει το τρένο καθώς απαιτείται συνεχώς ενημέρωση, έρευνα και καινοτομία. Αυτό που έχει όμως σημασία και είναι το κλειδί της επιτυχίας της Mapei, της εταιρίας που εκπροσωπώ, είναι η Παράδοση των Αξιών και του Ήθους. Αυτό κάνει τους ανθρώπους και τις εταιρίες, να ξεχωρίζουν, να αναπτύσσονται, να εξελίσσονται και τελικά να επιβιώνουν σε κάθε δυσκολία».
Η εκδήλωση συνεχίστηκε με την παρουσίαση του Success Story & Branding E-LA-WON που επιλέχθηκε ως το πλέον αντιπροσωπευτικό best practice case Επιχειρηματικής Αριστείας & καινοτομίας, όντας μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση που έχει καταφέρει με ένα ελληνικό ποιοτικό προϊόν να δημιουργήσει ένα ισχυρό brand αποσπώντας αμέτρητα βραβεία και διακρίσεις στα πέρατα της γης. Αποτελεί επομένως έμπνευση για τον επιχειρηματικό κόσμο και ταυτόχρονα στέλνει ισχυρό μήνυμα ότι η έμφαση στην ποιότητα και την αριστεία είναι καθοριστικά στοιχεία διαρκούς επιτυχίας.
Ακολούθησε η παρουσίαση του νέου εξελιγμένου Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM για το 2020, ενώ συνεχίζοντας με τις απονομές των πιστοποιητικών, στα επίπεδα Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM, οι διακρίσεις ήταν οι εξής:
EFQM Committed to Excellence:
· Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο, την πιστοποίηση του οποίου παρέλαβε η κ. Ηλιάννα Χαρτζάλα - Υπεύθυνη Ποιότητας
· Γ.Ν.Α. Ιπποκράτειο – Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών, την πιστοποίηση του οποίου παρέλαβαν η κ. Αναστασία Μπαλασοπούλου, Διοικήτρια του Ιπποκρατείου Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών και ο κ. Γεώργιος Χαραλάμπους, Διευθυντής Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών, Διευθυντής Χειρουργικού Τομέα
· Γ.Ν.Α. Ιπποκράτειο – Χειρουργείο Παραρτήματος, την πιστοποίηση του οποίου παρέλαβαν η κ. Αναστασία Μπαλασοπούλου, Διοικήτρια του Ιπποκρατείου Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών και η κ. Αικατερίνη Παρασκευά, Προϊσταμένη Τμήματος Ελέγχου Ποιότητας, Έρευνας και Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης στο Ιπποκράτειο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών
· Ίκαρος Συν. Π.Ε. (Οικοδομικός Συνεταιρισμός Μονίμων Στελεχών Π.Α.), την πιστοποίηση του οποίου παρέλαβε ο Δρ. Γεώργιος Γερούλης, Πρόεδρος Δ.Σ.
· Ξένιος Ζευς, την πιστοποίηση του οποίου παρέλαβε ο κ. Γεώργιος Ξηρουχάκης, Πρόεδρος Δ.Σ.
EFQM Committed to Excellence 2 αστέρων:
· ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, την πιστοποίηση της οποίας παρέλαβε η κ. Μίλτα Καλδέλη, Υπεύθυνη Εξυπηρέτησης Πελατών και ο Μανόλης Γκατζοφλιάς, Διευθυντής Marketing & Πωλήσεων
EFQM Recognised for Excellence 3 αστέρων:
· Μονάδα Οικονομικής & Διοικητικής Υποστήριξης του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΕΛΚΕ ΜΟΔΥ), την πιστοποίηση της οποίας παρέλαβε ο κ. Ευστράτιος Στυλιανίδης, Αντιπρύτανης Έρευνας & Δια Βίου Εκπαίδευσης του ΑΠΘ – Πρόεδρος ΕΛΚΕ ΑΠΘ
EFQM Recognised for Excellence 4 αστέρων:
· ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, την πιστοποίηση του οποίου παρέλαβε ο Καθηγητής κ. Δημήτριος Μπουραντώνης, Αναπληρωτής Πρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων & Προσωπικού
· ΛΑΡΣΙΝΟΣ Α.Ε. , την πιστοποίηση της οποίας παρέλαβε ο κ. Θεοδόσιος Κορίλλης, Yπεύθυνος Υγείας & Ασφάλειας και Διαχείρισης Συστημάτων.
Χορηγός της εκδήλωσης είναι η εταιρία: ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ Α.Β.Ε.Σ. Υποστηρικτής: ΕΖΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ. Χορηγοί Επικοινωνίας: Boussias Communications, DailyFax, Direction Business Network, AdBusiness, Business News Magazine, Re:CSR|HR, Retail Business, European Business Review, περιοδικό Manager, Notice Content Services, FnB Daily, BnB Daily, Ναυτεμπορική, Skywalker.gr, Στέντορας. Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας: advertising.gr, BusinessNews.gr, CSRNews.gr, FnB Daily, BnB Daily, Global Sustain, naftemporiki.gr
Το EFQM, είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός και αποτελεί για περισσότερα από 25 χρόνια κομβικό σημείο συνάντησης των άριστων επιχειρήσεων και οργανισμών με διεθνή προσανατολισμό, ανεξάρτητα από το μέγεθος και τον κλάδο τους. Το EFQM, με περισσότερα από 700 μέλη επιχειρήσεις και οργανισμούς του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα αντλεί και μοιράζεται με τα μέλη του τις Καλύτερες Επιχειρηματικές Πρακτικές μέσω πρωτοποριακών δραστηριοτήτων, με τη συμμετοχή ανώτατων στελεχών από ολόκληρο τον κόσμο. Το EFQM είναι ο δημιουργός του Μοντέλου της Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM (EFQM Excellence Model) και του Βραβείου Επιχειρηματικής Αριστείας (EFQM Excellence Award). Το EFQM σε κάθε χώρα διατηρεί Εθνικό Εταίρο – National Partner Organization (NPO), ενώ σημειώνεται ότι για την Ελλάδα και την Κύπρο τον επίσημο αυτό ρόλο κατέχει η ΕΕΔΕ.
Το Investors in People (IIP) δημιουργήθηκε το 1991 με πρωτοβουλία της Βρετανικής Κυβέρνησης και θεσμικών φορέων με σκοπό τη βελτίωση των επιχειρήσεων μέσα από την ανάπτυξη των εργαζομένων. Είναι το πρώτο ποιοτικά Πρότυπο που εστιάζει στο Ανθρώπινο Δυναμικό, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η Αναγνώριση με το Διεθνές Πρότυπο IIP πιστοποιεί την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε συνάρτηση με το όραμα, τη στρατηγική και τις αξίες της, ενώ παράλληλα αποτελεί ένδειξη εξαιρετικού εργοδότη, αποδοτικού χώρου εργασίας και συνεχούς προσανατολισμού στην Αριστεία.
Πρόκειται για ετήσιο πανευρωπαϊκό θεσμό που πραγματοποιείται από το 2002 από τον European Organisation for Quality (Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Ποιότητα) και σε εθνικό επίπεδο από την ΕΕΔΕ. Σε συνέχεια της διαδικασίας αυτής ανακηρύσσεται κάθε χρόνο ο Ευρωπαίος Quality Leader of the Year από τους Εθνικούς Quality Leaders of the Year όλων των ευρωπαϊκών κρατών. Τον τίτλο αυτό έχουν κατακτήσει τέσσερις φορές, από την έναρξη του θεσμού, οι Έλληνες αποδέκτες του βραβείου.