Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Οικονομία

To 33% των καταναλωτών ψωνίζει σήμερα από το κινητό του

Μια νέα γενιά καταναλωτών, η οποία ψωνίζει διαδικτυακά, προτιμά τις αγορές από τo smartphone και αλληλεπιδρά με τις ψηφιακές πλατφόρμες, αναδεικνύει η υγειονομική κρίση της COVID-19

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 21 Μαΐου 2021

«Το 26% των καταναλωτών προτιμά τις αγορές από υπολογιστή, ενώ το 18% ψωνίζει online από το tablet.»
«Το 26% των καταναλωτών προτιμά τις αγορές από υπολογιστή, ενώ το 18% ψωνίζει online από το tablet.»

της Νατάσας Φραγκούλη

Μια νέα γενιά καταναλωτών, η οποία ψωνίζει διαδικτυακά, προτιμά τις αγορές από τo smartphone και αλληλεπιδρά με τις ψηφιακές πλατφόρμες, αναδεικνύει η υγειονομική κρίση της COVID-19. Σήμερα, το 33% των καταναλωτών απαντά ότι κάνει τις αγορές του καθημερινά ή εβδομαδιαία από το κινητό τηλέφωνο, όταν έναν χρόνο νωρίτερα, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 30%. Επιπλέον, ένα 26% των πολιτών απαντά ότι αγοράζει online μέσω του σταθερού υπολογιστή, από 28% το 2020, ενώ το 18% δηλώνει ότι κάνει αγορές μέσω tablet - έναντι 20% έναν χρόνο νωρίτερα.

Μάλιστα, οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανόν να ψωνίσουν στο Διαδίκτυο συγκριτικά με μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. 35% της Γενιάς Z και 43% των Millennials καταναλωτών είναι πιο πιθανόν να ψωνίσουν καθημερινά ή εβδομαδιαία μέσω του κινητού τους τηλεφώνου σε σύγκριση με μεγαλύτερες ηλικίες.

Παρά τον αντίκτυπο του COVID-19 στο λιανικό εμπόριο, οι αγορές εντός του καταστήματος φαίνεται να παραμένουν η κορυφαία επιλογή για καταναλωτές, που ψωνίζουν καθημερινά ή εβδομαδιαία. Έτσι, σήμερα το 47% δηλώνει ότι προτιμά να αγοράζει από φυσικά καταστήματα, ενώ το 41% απαντά ότι προτιμά το online κανάλι αγορών.

“Η πανδημία δημιούργησε έντονες διαφοροποιήσεις μεταξύ των καταναλωτικών συμπεριφορών με αποτέλεσμα τη διαμόρφωση νέων ομάδων καταναλωτών, που ενδέχεται να αποτελούν το προμήνυμα νέων στάσεων και συμπεριφορών”, σημειώνει η μελέτη “March 2021 Global Consumer Insights Pulse Survey” της PwC.

 

 

Έγκαιρη παράδοση προϊόντων

Σε αυτό το νέο σκηνικό αγορών, που διαμορφώνεται, το θέμα της παράδοσης των προϊόντων αναδεικνύεται σε μείζον ζητούμενο. Σύμφωνα με την έρευνα, όταν οι καταναλωτές ερωτώνται τι θεωρούν πιο σημαντικό κατά τη διαδικασία των online αγορών σε ποσοστό 42% απαντούν η γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση των προϊόντων. Το δεύτερο πιο σημαντικό στοιχείο κατά τις ψηφιακές αγορές είναι η διαθεσιμότητα των προϊόντων (με 38%), ενώ το τρίτο είναι η γρήγορη και εύκολη περιήγηση στο site της εμπορικής επιχείρησης.

“Οι σημερινοί καταναλωτές είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ, καθώς επιζητούν γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση, άμεση διαθεσιμότητα προϊόντων και εκτεταμένη παρουσία ηλεκτρονικών καναλιών, ενώ η επίσκεψη σε φυσικά καταστήματα παραμένει ο βασικός τρόπος αγορών. Ωστόσο, μπορεί η αγορά στα φυσικά σημεία πώλησης να υποστηρίζεται από τη χρήση ψηφιακών καναλιών, για παράδειγμα αναζήτηση προϊόντων στο διαδίκτυο κατά την επίσκεψη στο κατάστημα”, αναφέρει η PwC.

 

 

Αλληλεπίδραση με ψηφιακές πλατφόρμες

Η πανδημία της COVID-19 εκτός από τη στενότερη σχέση του καταναλωτή με το online κανάλι αγορών, έκανε ακόμη πιο έντονη την αλληλεπίδρασή του με τις ψηφιακές πλατφόρμες όπως το YouTube, το Google, το Facebook και το Instagram. Σύμφωνα με την έρευνα, η πλατφόρμα με την οποία αλληλοεπιδρούν περισσότερο οι καταναλωτές είναι το YouTube (73%), ακολουθεί το Google (67%), το Facebook (66%) και το Instagram (56%).

 

 

*πρώτη δημοσίευση: www.sepe.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Ακατάβλητος καπιταλισμός

Από: EBR

Πολλοί αντιπαθούν τον καπιταλισμό

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Εξαρθρώθηκε δίκτυο απάτης ΦΠΑ στην Ευρώπη - κατασχέθηκαν 520 εκατ. ευρώ

Εξαρθρώθηκε δίκτυο απάτης ΦΠΑ στην Ευρώπη - κατασχέθηκαν 520 εκατ. ευρώ

Κατασχέθηκαν περίπου σαράντα εντάλματα σύλληψης και περιουσιακά στοιχεία 520 εκατομμυρίων ευρώ

Οικονομία

Αρ. Παντελιάδης: Οι τιμές δεν θα ξαναπέσουν, μόνη λύση η αύξηση μισθών

Αρ. Παντελιάδης: Οι τιμές δεν θα ξαναπέσουν, μόνη λύση η αύξηση μισθών

Η λύση στο πρόβλημα είναι η αύξηση των μισθών, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron