
Πώς να τους κάνετε να σας ακούν
Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Ποιός είναι εκείνος ο παράγοντας που μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε προαγωγή, να κάνετε μια σημαντική πώληση και να αποκτήσετε μια αίσθηση επιτυχίας και ικανοποίησης στη ζωή σας;

Πώς θα είναι ο CEO του μέλλοντος
Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2019
Οι CEOs του 2050 δεν θα έχουν απαραίτητα πτυχία πανεπιστημίων, αλλά θα εξελίσσονται μέσω προγραμμάτων βιωματικής μάθησης και ηλεκτρονικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Προτεραιότητα στα soft skills έναντι τεχνικών γνώσεων. Τι δείχνει η έρευνα της Adecco

Σερ Άλεξ Φέργκιουσον: Πως έκανα ομαδάρα την Μάντσεστερ Γιουναϊτεντ;
Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2019
Εικονοκλαστικά μαθήματα ηγεσίας και μάνατζμεντ από έναν κορυφαίο προπονητή και μανατζερ ποδοσφαίρου όλων των εποχών

Η ώρα των νεοφυών επιχειρήσεων
Από: EBR | Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2019
Είναι η λύση για τον παραγωγικό μετασχηματισμό της χώρας

Ποιοι ανεβαίνουν πρώτοι στο λεωφορείο;
Από: EBR | Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019
Σίγουρα οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από ταλέντα,πλην όμως η αναζήτησή αυτή δεν πρέπει να γίνεται αυτοσκοπός

Τι είναι το BENCHMARKETING
Από: EBR | Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019
Benchmarketing είναι η σύγκριση της επιχείρησης με τον καλύτερο του κλάδου της παγκοσμίως και τις υποδειγματικές πρακτικές ανεξαρτήτως κλάδου

Το μέλλον των επιχειρήσεων και της λογιστικής
Από: EBR | Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019
Οι άνθρωποι είναι θύματα των γενικών εντυπώσεων και των αποσπασματικών πληροφοριών που διαμορφώνουν μια θολή και ανακριβή εικόνα για τον κόσμο και κυρίως για τον εαυτό τους

Καϊλή: Το GDPR θα μπορούσε να εμποδίσει την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης
Από: EBR | Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2019
Η ψηφιακή ατζέντα της ΕΕ κατά την επόμενη θητεία θα καθοριστεί από μια σειρά μεταρρυθμίσεων ευρείας κλίμακας, από την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και την προστασία των δεδομένων έως τη ρύθμιση κρυπτονομισμάτων και τον ψηφιακό φόρο

Παρακίνηση εργαζομένων σε εποχές κρίσης
Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2019
Μία σημαντική πρόκληση για τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων είναι να προσφέρουν έμπνευση και να γνωρίζουν ότι η πίστη και η αφοσίωση δεν αγοράζονται, κερδίζονται!

Πλησιάζει η ώρα της αναδιανομής πλούτου
Από: EBR | Τρίτη, 6 Αυγούστου 2019
Αλλάζουν οι κανόνες του παιχνιδιού για τους επενδυτές. Η σύγκρουση κεφαλαίου-εργασίας, η γενιά των millennials και η επιβράδυνση της ανάπτυξης. Πως θα επηρεαστούν οι τιμές των στοιχείων ενεργητικού

Οι fund managers στρέφουν την προσοχή στους millennials
Από: EBR | Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2019
Νέα πελατεία στα άτομα της γενιάς του ’80-’00 αναζητούν τα funds, τα οποία προσπαθούν να μιμηθούν τις καταναλωτικές συνήθειες της συγκεκριμένης δημογραφικής ομάδας

VADEMECUM του ναυτιλιακού lobbying
Από: EBR | Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2019
Οι ευρωπαϊκές εκλογές του 2019 έφεραν στο προσκήνιο νέα πρόσωπα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Συνεπώς, νέο έδαφος για λόμπι (lobbying) από τα θεσμικά όργανα του διεθνούς και ευρωπαϊκού εφοπλισμού

TIPS
Από: EBR | Πέμπτη, 23 Μαΐου 2019
Οι νέες προκλήσεις απαιτούν νέους τρόπους υλοποίησης πραγμάτων. Αυτό σημαίνει όχι μόνο μια νέα προσέγγιση, αλλά μια άρνηση να σε δεσμεύουν οι κανόνες που ίσχυαν στο παρελθόν

Πως το linkedin κτίζει καριέρες
Από: EBR | Τετάρτη, 8 Μαΐου 2019
Το δημοφιλέστερο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της στρατηγικής προσλήψεων για όλα τα είδη εταιρειών, από τις start-up έως τις πολυεθνικές

Τεχνητή Νοημοσύνη: Εξελίξεις στο Μάνατζμεντ, Μάρκετινγκ και Χρηματοοικονομική
Από: EBR | Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019
Σε πολλά επαγγελματικά περιοδικά οι συγγραφείς αναρωτιούνται αν τελικά “οι μηχανές” θα κερδίσουν το ανθρώπινο μυαλό

Το μάνατζμεντ της αλλαγής
Από: EBR | Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019
Δυστυχώς, είναι γεγονός ότι στις περισσότερες εταιρείες υπάρχουν πολλά πρόσωπα που «επιζούν των αλλαγών», άτομα που έμαθαν να επιβιώνουν μέσα από τα προγράμματα των αλλαγών χωρίς στην πραγματικότητα να αλλάζουν

Τι είναι και πως λειτουργεί «το marketing της επιρροής»
Από: EBR | Δευτέρα, 8 Απριλίου 2019
Στο μέτρο που «φουσκώνει» ο παγκόσμιος ωκεανός των πληροφοριών, όπου κυριαρχεί και η ανωνυμία, για τις μάρκες και την πορεία τους, το marketing της επιρροής ίσως είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία τους

Νευροεπιστήμες και Μάνατζμεντ
Από: EBR | Τρίτη, 12 Μαρτίου 2019
Ένας σημαντικός κλάδος της επιστήμης που όλο και περισσότερο παίζει ρόλο στη ζωή και πορεία των επιχειρήσεων
Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση στην ψηφιακή εποχή
Από: EBR | Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2018
Γιατί πολλές μεγάλες εταιρείες αναπτύσσουν τώρα Analytics 2.0, ώστε να αποκαλύψουν με ακρίβεια πώς τα σημεία επιρροής της διαφήμισης αλληλεπιδρούν δυναμικά
Η τέχνη της καθαρής σκέψης
Από: EBR | Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2018
Ο εγκέφαλός μας κάθε άλλο παρά αλάνθαστος είναι. Γι αυτό και οδηγεί συχνά, χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε, σε λανθασμένες αποφάσεις και κακές εκτιμήσεις, οι οποίες όμως μπορούν να αποφεύγονται αν έχουμε την δυνατότητα τόνωσης της καθαρής σκέψης