Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Επίσης, οι επιχειρηματίες είναι ιδιαίτερα ανεκτικοί στον κίνδυνο. Μία ομάδα επιστημόνων στο πανεπιστήμιο του Καίμπριτζ μελέτησε τους εγκεφάλους 16 επιχειρηματιών, οι οποίοι επιλέχτηκαν επειδή είχαν αρχίσει τουλάχιστον δύο επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας, καθώς επίσης και 17 συνηθισμένους διευθυντές. Διαπίστωσαν ότι, κατά την λήψη ορθολογικών αποφάσεων, και οι δύο ομάδες έδωσαν τα ίδια αποτελέσματα. Αλλά κατά την λήψη «καυτών» ή επικίνδυνων αποφάσεων οι επιχειρηματίες αποδείχτηκαν, με συνέπεια, οι πιο τολμηροί.

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Διεθνείς έρευνες αποδεικνύουν ότι οι πραγματικοί επιχειρηματίες είναι κατά κανόνα άτομα που έχουν πείσει τους εαυτούς τους ότι μπορούν, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, να μετατρέψουν τα όνειρά τους σε πραγματικότητα

 Τα αποτελέσματα του διαλογικού μάρκετινγκ σε διακριτούς τομείς της οικονομίας, όπως το λιανεμπόριο, η υγεία, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, ο τουρισμός, τα ΜΜΕ, τα συσκευασμένα αγαθά και οι τηλεπικοινωνίες, είναι θεαματικά. Και αυτός είναι ο λόγος που υπαγορεύει στις επιχειρήσεις να εγκύψουν στο θέμα αυτό, επανατοποθετώντας σε νέες βάσεις αντιλήψεις και αρχές του παρελθόντος.

Το διαλογικό μάρκετινγκ και ποιος ο ρόλος του

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβει κανείς ότι η οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης δεν «γράφει» αν ο πελάτης δεν είναι εξ αρχής δεκτικός προς αυτήν

Συνεπώς, παράδοξο αποτέλεσμα της νίκης του παραδείγματος της πληροφορίας είναι ο κορεσμός της τελευταίας από τα γεγονότα. Αντί η πληροφορία να είναι μία επιλογή μεταξύ πολλών γεγονότων, μετατρέπεται σε άθροισμά τους. Έτσι, το πιο δομημένο φαινόμενο που έχει σημασία για να καταλάβουμε την κρίση της πληροφορίας, είναι το βάρος του γεγονότος σε σχέση με την αντίληψη και την κατανόηση της πραγματικότητας. Με άλλα λόγια, όσο περισσότερα γεγονότα υπάρχουν τόσο περισσότερο απομακρύνονται οι δυνατότητες από τους αποδέκτες πληροφοριών να μπορέσουν να τις ερμηνεύσουν.

O manager και ο χειρισμός της πληροφορίας

Από: EBR | Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017

Στην εποχή του θριάμβου της μετάδοσης πληροφοριών, τα δεδομένα της επικοινωνίας και της δημοσιογραφίας καλούνται να αλλάξουν άρδην. Γιατί οι πληροφορίες παραμένουν «εύθραυστες». O ρόλος του manager

Μοιραία, λοιπόν, η διάσταση του επιχειρείν στα μάτια τόσο του Έλληνα επιχειρηματία όσο και σε αυτά του ευρύτερου κοινού δεν εμπεριέχει ορισμένα στοιχεία που είναι αυτονόητα στην Δύση όταν αναφέρεται η λέξη Entreprise. Λέξη που υποδηλώνει την προτίμηση για το δημιουργικό ρίσκο, την αγάπη της δημιουργίας και την αίσθηση μιας κάποιας περιπέτειας. Η νεοελληνική εκδοχή του επιχειρείν βρίσκεται σε διαμετρική αντίθεση τόσο με την παραπάνω αντίληψη του 16ου αιώνα, όσο και με αυτήν που διατύπωνε πολύ αργότερα ο Αυστριακός οικονομολόγος Γιόζεφ Σουμπέτερ, που θεωρούσε τον επιχειρηματία πρωτοποριακή και δυναμική προσωπικότητα, ικανή να αλλάζει την κοινωνία και να παράγει νεωτερισμό.

Γιατί διασύρονται οι επιχειρήσεις

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017

Το κείμενο που ακολουθεί ήταν το κύριο άρθρο στο τεύχος του Οικονομικού Ταχυδρόμου της 19ης Απριλίου 1984 –είναι, δηλαδή, ηλικίας 33 ετών. Με συγγραφέα τον Αθανάσιο Χ. Παπανδρόπουλο, το άρθρο, όπως γίνεται αντιληπτό, δεν φέρει ούτε μία ρυτίδα, άρα κάλλιστα ιχνογραφεί και την σημερινή πραγματικότητα

Οι εταιρείες που θέλουν να ενθαρρύνουν τους εργαζόμενους να αναλάβουν ρίσκα θα πρέπει να περιλαμβάνουν και την έννοια του «αρκετά καλό» στην πολιτική τους. Βλέπουμε συχνά τους ανθρώπους του μάρκετινγκ να ξοδεύουν εβδομάδες κυνηγώντας την «τέλεια» λύση, όταν μία «αρκετά καλή» λύση υπάρχει ήδη. Θυμηθείτε ότι αυτές οι επιπλέον εβδομάδες έχουν ένα κόστος. Για παράδειγμα, στο Fab.com flash, ιστοσελίδα πωλήσεων, το 70% των εσόδων προέρχεται από email. Κάθε επιπλέον ημέρα τελειοποίησης μιας εκστρατείας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αντί να σταλεί άμεσα το μήνυμα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα μπορούσε να σημαίνει απώλεια εσόδων μέχρι και 700.000 δολλάρια.

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

Η ηγετική επικοινωνία βοηθά τους υπαλλήλους να κατανοήσουν προς τα πού οδεύει η επιχείρηση και γιατί, ώστε να μπορέσουν να εφοδιαστούν καλύτερα με τα απαραίτητα για να προσαρμόσουν την καθημερινή δουλειά τους με τους στόχους της εταιρείας. Η λειτουργική επικοινωνία είναι η καθημερινή καθοδηγητική πληροφόρηση που χρειάζονται οι υπάλληλοι για να κάνουν την δουλειά τους. Συνεργατική επικοινωνία είναι η ροή πληροφοριών ανάμεσα στις ομάδες που πρέπει να συνεννοούνται μεταξύ τους αλλά δεν το κάνουν λόγω γεωγραφικών ή οργανωτικών δυσκολιών. Τέλος, επικοινωνία ανατροφοδότησης είναι ο πραγματικός έλεγχος που έχει ροή με κατεύθυνση από τους υπαλλήλους προς την διεύθυνση.

Επιχειρηματικά αποτελέσματα μέσω της επικοινωνίας

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Στο άρθρο παρατίθεται ένας πίνακας ροής, ο οποίος δείχνει τις διαστάσεις της επιχειρηματικής επικοινωνίας οι οποίες οδηγούν στην υπαλληλική δράση για να φέρουν τελικώς επιχειρηματικά αποτελέσματα

Η ψηφιακή επανάσταση, όπως κάθε επανάσταση, μπορεί να θεωρηθεί είτε ως καταστροφή είτε ως ένας κόσμος ευκαιριών - ανάλογα με το αν η πίστη μας βασίζεται στην παλιά τάξη ή τη νέα. Η αισιοδοξία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίωση. Η ψηφιακή τεχνολογία αναμφίβολα θα αναγκάσει τα διοικητικά συμβούλια και τα εκτελεστικά στελέχη να πετύχουν πρωτοφανή επίπεδα καινοτομίας, ανταγωνιστικότητας, αποτελεσματικότητας, ηγεσίας και ευθύνης - με ουσιαστικά θετικά αποτελέσματα τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για την ίδια την κοινωνία.

11 κατευθυντήριες γραμμές ηγεσίας για την ψηφιακή εποχή

Από: EBR | Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017

Οι παραδοσιακοί τρόποι διαχείρισης μιας εταιρίας δεν αποδίδουν σε έναν ψηφιακό κόσμο

Η κύρια υπηρεσία είναι η πλατφόρμα που φέρνει σε άμεση επαφή εξαγωγείς με αγοραστές που αναζητούν τα προϊόντα τους. Μέσα από την πλατφόρμα είναι διαθέσιμες  μεταφορικές υπηρεσίες, ασφάλιση για τα φορτία, ασφάλιση εξαγωγικών πιστώσεων, factoring, αποστολή δειγμάτων σε όλο τον κόσμο – φρέσκων και τυποποιημένων – και φυσικά οι υπηρεσίες επιταχυντή εξαγωγών που απευθύνονται στον πρωτογενή και τον δευτερογενή τομέα.

Η τεχνολογική καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο των εξαγωγών

Από: EBR | Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Συνέντευξη του General Manager της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ExportsManager.com, Γιάννη Ασλάνη, στο European Business Review

Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο είναι πολυμήχανες στον οικονομικό τομέα, ξεπερνώντας με επιμονή τα φυλετικά εμπόδια καθημερινά. Έχουν αποδείξει ότι μπορούν να χτίσουν επιχειρήσεις επίσημης ή ανεπίσημης μορφής από πολύ μικρό κεφάλαιο, τη δημιουργία δικτύων για τη μεγιστοποίηση των περιορισμένων πόρων και όλα αυτά έχοντας επωμιστεί τις παραδοσιακές αρμοδιότητες που τους έχουν επιβληθεί, καθήκοντα όπως τα παιδιά και η φροντίδα του νοικοκυριού. Οι γυναίκες έχουν πετύχει παρά τους νόμους, τις πολιτικές και τους θεσμούς που τις κρατούν πίσω, αλλά πρέπει να βρίσκονται σε μια διαρκή πάλη. Είναι λοιπόν καιρός να δημιουργήσουμε περιβάλλοντα υποστηρικτικά προς τις γυναίκες ώστε να πετύχουν οικονομικά και να καταρρίψουμε τους μύθους μια για πάντα.

Να γιατί πρέπει να επενδύουμε στις γυναίκες: 7 μύθοι καταρρίπτονται

Από: EBR | Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

«Οι γυναίκες είναι καλύτερες στο να γεννούν παιδιά και όχι λεφτά». Ακούγεται αστείο σήμερα, όμως μύθοι σαν αυτόν –επιστημονικά αναπόδεικτοι- οδηγούσαν τις αποφάσεις των προγόνων μας για πολλές γενιές

Μιλώντας στους ανθρώπους της εταιρείας στις 31 Δεκεμβρίου 1969, ο Παναγής Σολομός έλεγε: «…Είμαστε πρωτοπόροι. Παρακολουθούμε την πρόοδο, αλλά δεν ξεγελιόμαστε από προκλητικές φωνές. Δεν έχουμε μείνει στο 1920, αλλά ούτε πάμε προς το 2000 χωρίς περίσκεψη. Είμαστε ευέλικτοι και ευπροσάρμοστοι. Είμαστε οι παλιοί θαλασσόλυκοι που, έχοντας ζήσει από πολύ μικροί στην θάλασσα που λέγεται ελληνική οικονομία, ξέρουμε να διακρίνουμε τις αλλαγές του καιρού και οδηγούμε το καράβι μας με τέτοιον τρόπο που, και όταν ακόμα υπάρχει τρικυμία, και όταν ακόμα κάποιος κάνει μια στραβοτιμονιά, οι συνέπειες να μην είναι καταστροφικές, και πάλι να ορθοπλωρίζουμε».

Παναγής Σολομός: Ο άνθρωπός που έφερε το μανατζμεντ στην Ελλάδα

Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Συμπληρώθηκαν 90 χρόνια από τότε που μία οικογένεια πρωτοπόρων Ελλήνων έφερε στην ελληνική οικονομική ζωή την οργάνωση του γραφείου και όχι μόνον

Σύμφωνα με τον Ν.Βάσερμαν, οι επιχειρηματίες είναι έντονα συνδεδεμένοι με τις επιχειρήσεις τους. Συνήθως κάνουν λόγο για «τα μωρά τους». Αυτό τούς παρακινεί να δώσουν τα πάντα στις επιχειρήσεις τους, είτε βγάζουν χρήματα είτε όχι. Από την άλλη, όμως, μπορεί να αποτελεί και την αχίλλειο πτέρνα τους. Από την στιγμή που θα ξεκινήσουν, μισούν να παραχωρήσουν τον έλεγχο των επιχειρήσεών τους, ακόμα και αν δεν είναι καλοί στην διοίκηση.

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

Διεθνείς έρευνες αποδεικνύουν ότι οι πραγματικοί επιχειρηματίες είναι κατά κανόνα άτομα που έχουν πείσει τους εαυτούς τους ότι μπορούν, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, να μετατρέψουν τα όνειρά τους σε πραγματικότητα

Το απλό template διασφαλίζει ότι οι άνθρωποι του μάρκετινγκ είναι εξ αρχής σαφείς σχετικά με τους στόχους και μειώνει τον πειρασμό να αναπτυχθεί υπερβολικά μεγάλη σύνοψη της στρατηγικής. Με την μείωση του κύκλου ανάπτυξης της εκστρατείας σε τρεις εβδομάδες, ο οργανισμός είναι σε θέση να μαθαίνει δύο φορές πιο γρήγορα και εκτιμά ότι το κόστος θα μειωθεί κατά 50% με την μείωση της επανάληψης των δημιουργικών στοιχείων.

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

 Στο πλαίσιο της δεκαετούς διεθνούς παρουσίας της, ίδρυσε πρόσφατα την θυγατρική εταιρεία DBC Europe S.A., με έδρα τις Βρυξέλλες και με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του διεθνούς προσανατολισμού της και την ανάπτυξη δραστηριοτήτων σε νέες αγορές, σε συνδυασμό και με την υποστήριξη του εκτενούς δικτύου που διαθέτει σε περισσότερες από 15 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των Βαλκανίων και άλλων αναπτυσσόμενων περιοχών.

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων

Από: EBR | Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Το 2015 πραγματοποίησε πάνω από 15 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών, ίδρυσε θυγατρική στις Βρυξέλλες και μπορεί να προσφέρει πολλά στην βελτίωση της εγχώριας ανταγωνιστικότητας

Σημειώνουμε ακόμα ότι, παρά την τραπεζική κρίση, χάρη στην κερδοφορία της η εταιρεία χρηματοδοτεί σε μεγάλο βαθμό με ίδια κεφάλαια τις επενδύσεις της, με κύριο στόχο την βελτίωση της παραγωγικότητάς της και την προϊοντική της διαφοροποίηση –στοιχείο που έχει μεγάλη σημασία. Για την επίτευξη των στόχων αυτών, η εταιρεία είναι σε συνεχείς επαφές για συνεργασίες ή εξαγορές κοιτασμάτων. Παράλληλα, υλοποιεί ένα τριετές επενδυτικό πρόγραμμα σε μηχανολογικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς, ύψους 7,5 εκατ. ευρώ. Υλοποιεί επίσης την στρατηγική διαφοροποίησης όπως έχει εγκριθεί από το ΔΣ για το διάστημα 2016-2018.

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Υπάρχουν επιχειρήσεις του μεταλλευτικού κλάδου και των εξορύξεων που θέλουν να αφήσουν πίσω τους την μιζέρια

Τα like στο facebook και τα follow στο twitter, δίνουν και παίρνουν, ανεβάζοντας την ηδονή της δημοφιλίας για όσους αναρτούν φωτογραφίες και σχόλια για εκδηλώσεις, επετείους, γιορτές.  Πόσο κοντά είναι όμως άραγε η πραγματικότητα στην καθημερινή ζωή ενός πολίτη που κάνει like στον εκλεκτό του;

Γιατί τα like δεν είναι πάντα ψήφοι

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

Δεν νομίζω να είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο οι ''πολιτικοί'' (ακόμη και όσοι κατέρχονται στον στίβο της Αυτοδιοίκησης και αυτοβαπτίζονται πολιτικοί) να χρησιμοποιούν τα social media προσπαθώντας να περάσουν το μήνυμα της υπερδραστηριότητας.

Το επιχείρημα της Silicon Valley, πως το δικό της συμφέρον συμπίπτει με το εθνικό συμφέρον, την εκθέτει σε σατιρικά σχόλια. Οι επιχειρήσεις της δεν ικανοποιούνται φτιάχνοντας απλώς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και δημιουργώντας κοινωνικά δίκτυα. Τα παρουσιάζουν ως μέσο για να απελευθερωθούν οι άνθρωποι και να ικανοποιήσουν την φυσική τους επιθυμία να μοιράζονται.

’Τεχνοκαταναλωτισμός’ και social media

Από: EBR | Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016

Η απόλυτη εξάρτηση μίας επιχείρησης από την δράση των χρηστών στα sites κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αποδειχθεί οδυνηρή για την επιβίωσή της αν το φαινόμενο αυτό δεν ερμηνευθεί σωστά.

Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι η καλή φήμη των επιχειρήσεων αναπτύσσεται όταν οι τελευταίες είναι Διαφανείς. Οι καταναλωτές βλέπουν θετικά τις εταιρείες που επικοινωνούν συχνά μαζί τους. Το αντίθετο συμβαίνει με τις εταιρείες που αποφεύγουν να επικοινωνούν με το κοινό. Στις ΗΠΑ, αποκαλυπτικές είναι οι επιπτώσεις που είχαν διάφορα σκάνδαλα, χρηματιστηριακά και άλλα, στις επιχειρήσεις που τα δημιούργησαν και οι οποίες, για λόγους αλαζονείας, περιφρόνησαν το ευρύ κοινό –από το οποίο ωστόσο αντλούσαν την αποταμίευσή του.

Ποιος ο ρόλος της φήμης για μια επιχείρηση;

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Κάποιος είπε ότι κρίνουμε τους εαυτούς μας από αυτά που αισθανόμαστε ικανοί να κάνουμε, ενώ οι άλλοι μάς κρίνουν από αυτά που ήδη έχουμε κάνει. Γιατί η φήμη είναι κεφάλαιο;

Επίσης, η γενική γραμματέας του Τομέα Ηγεσίας της ΕΕΔΕ τόνισε ότι ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί από τις επιχειρήσεις στην ενθάρρυνση της καινοτομίας, με επίκεντρο την εταιρική αξία, καθώς και στην ανάπτυξη ηγετών που προωθούν την ανταλλαγή ιδεών στο πλαίσιο των διαφόρων ομάδων. Καθοριστική είναι και η δέσμευση της εταιρείας σε στρατηγικές συμμαχίες με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους άλλους επιχειρηματικούς εταίρους.

Βενετία Κουσία: Ποιες οι μεγάλες προκλήσεις για το επιχειρείν

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Κατά την γενική γραμματέα του τομέα Ηγεσίας της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), κλειδί για την ανάπτυξη της χώρας είναι η ποιότητα και δημιουργικότητα του ανθρώπινου δυναμικού

Ήδη βλέπουμε να μεταλλάσσονται συνεχώς κι άλλα πιο παραδοσιακά site κι έτσι φτάσαμε να ”απολαμβάνουμε” τέτοια ομοιομορφία, ώστε σε λίγο θα μας είναι αδιάφορο ποιο ακριβώς site θα επισκεπτόμαστε ή ακόμη αν μας κρύψουν το Url δεν θα ξέρουμε σε ποιο ακριβώς βρισκόμαστε.

Στην άγρια ζούγκλα του διαδικτύου!

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Το διαδίκτυο έγινε πλέον η μεγαλύτερη τεχνολογική επανάσταση των καιρών μας, κουβαλάει όμως μαζί του, όπως όλες αυτές και τις ανάποδες πλευρές του

Η τεχνολογία, συνεπώς, είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους τα εισοδήματα έχουν παραμείνει στάσιμα, ή ακόμα και μειώθηκαν, για την πλειοψηφία του πληθυσμού στις χώρες υψηλού εισοδήματος.

Τι αλλάζει στο λιανεμπόριο και γιατί

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

Δύο κορυφαίοι παράγοντες του ελληνικού λιανεμπορίου χαρτογραφούν τις νέες συνθήκες σε έναν χώρο που ήδη βιώνει ισχυρούς μετασχηματισμούς. Τί λένε οι Αριστοτέλης Παντελιάδης και Κωνσταντίνος Μαχαίρας

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

ΜΑΡΙΟ ΒΑΡΓΚΑΣ ΛΙΟΣΑ: Κορυφαίος διανοουμένος της ελευθερίας 

Από: EBR

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 89 ετών ένας σπουδαίος Ισπανο-Περουβιανός συγγραφέας, που θαυμάστηκε και τιμήθηκε για το ελεύθερο πνεύμα του και την αιχμηρή περιγραφή της πραγματικότητας

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Ευρώπη: O Μπάιντεν τη γονάτισε, η κόντρα με Τραμπ ίσως τη διαλύσει

Ευρώπη: O Μπάιντεν τη γονάτισε, η κόντρα με Τραμπ ίσως τη διαλύσει

Η Ευρωπαϊκή Ένωση κινδυνεύει να βρεθεί σύντομα αντιμέτωπη με φυγόκεντρες δυνάμεις που δεν θα μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα

Οικονομία

Καπόπουλος (Alpha Bank): Χρειαζόμαστε πιο τολμηρή επιχειρηματικότητα

Καπόπουλος (Alpha Bank): Χρειαζόμαστε πιο τολμηρή επιχειρηματικότητα

Για την περαιτέρω μεγένθυση των επενδύσεων στο μέλλον πρέπει να συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις, όπως η επιτάχυνση στην απονομή δικαιοσύνης

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron