
Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό
Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017
Διεθνείς έρευνες αποδεικνύουν ότι οι πραγματικοί επιχειρηματίες είναι κατά κανόνα άτομα που έχουν πείσει τους εαυτούς τους ότι μπορούν, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, να μετατρέψουν τα όνειρά τους σε πραγματικότητα

Το διαλογικό μάρκετινγκ και ποιος ο ρόλος του
Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017
Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβει κανείς ότι η οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης δεν «γράφει» αν ο πελάτης δεν είναι εξ αρχής δεκτικός προς αυτήν

O manager και ο χειρισμός της πληροφορίας
Από: EBR | Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017
Στην εποχή του θριάμβου της μετάδοσης πληροφοριών, τα δεδομένα της επικοινωνίας και της δημοσιογραφίας καλούνται να αλλάξουν άρδην. Γιατί οι πληροφορίες παραμένουν «εύθραυστες». O ρόλος του manager

Γιατί διασύρονται οι επιχειρήσεις
Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017
Το κείμενο που ακολουθεί ήταν το κύριο άρθρο στο τεύχος του Οικονομικού Ταχυδρόμου της 19ης Απριλίου 1984 –είναι, δηλαδή, ηλικίας 33 ετών. Με συγγραφέα τον Αθανάσιο Χ. Παπανδρόπουλο, το άρθρο, όπως γίνεται αντιληπτό, δεν φέρει ούτε μία ρυτίδα, άρα κάλλιστα ιχνογραφεί και την σημερινή πραγματικότητα

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ
Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017
Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

Επιχειρηματικά αποτελέσματα μέσω της επικοινωνίας
Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017
Στο άρθρο παρατίθεται ένας πίνακας ροής, ο οποίος δείχνει τις διαστάσεις της επιχειρηματικής επικοινωνίας οι οποίες οδηγούν στην υπαλληλική δράση για να φέρουν τελικώς επιχειρηματικά αποτελέσματα

11 κατευθυντήριες γραμμές ηγεσίας για την ψηφιακή εποχή
Από: EBR | Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017
Οι παραδοσιακοί τρόποι διαχείρισης μιας εταιρίας δεν αποδίδουν σε έναν ψηφιακό κόσμο

Η τεχνολογική καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο των εξαγωγών
Από: EBR | Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017
Συνέντευξη του General Manager της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ExportsManager.com, Γιάννη Ασλάνη, στο European Business Review

Να γιατί πρέπει να επενδύουμε στις γυναίκες: 7 μύθοι καταρρίπτονται
Από: EBR | Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017
«Οι γυναίκες είναι καλύτερες στο να γεννούν παιδιά και όχι λεφτά». Ακούγεται αστείο σήμερα, όμως μύθοι σαν αυτόν –επιστημονικά αναπόδεικτοι- οδηγούσαν τις αποφάσεις των προγόνων μας για πολλές γενιές

Παναγής Σολομός: Ο άνθρωπός που έφερε το μανατζμεντ στην Ελλάδα
Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017
Συμπληρώθηκαν 90 χρόνια από τότε που μία οικογένεια πρωτοπόρων Ελλήνων έφερε στην ελληνική οικονομική ζωή την οργάνωση του γραφείου και όχι μόνον

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό
Από: EBR | Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016
Διεθνείς έρευνες αποδεικνύουν ότι οι πραγματικοί επιχειρηματίες είναι κατά κανόνα άτομα που έχουν πείσει τους εαυτούς τους ότι μπορούν, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, να μετατρέψουν τα όνειρά τους σε πραγματικότητα

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ
Από: EBR | Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016
Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων
Από: EBR | Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016
Το 2015 πραγματοποίησε πάνω από 15 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών, ίδρυσε θυγατρική στις Βρυξέλλες και μπορεί να προσφέρει πολλά στην βελτίωση της εγχώριας ανταγωνιστικότητας

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες
Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016
Υπάρχουν επιχειρήσεις του μεταλλευτικού κλάδου και των εξορύξεων που θέλουν να αφήσουν πίσω τους την μιζέρια

Γιατί τα like δεν είναι πάντα ψήφοι
Από: EBR | Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016
Δεν νομίζω να είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο οι ''πολιτικοί'' (ακόμη και όσοι κατέρχονται στον στίβο της Αυτοδιοίκησης και αυτοβαπτίζονται πολιτικοί) να χρησιμοποιούν τα social media προσπαθώντας να περάσουν το μήνυμα της υπερδραστηριότητας.

’Τεχνοκαταναλωτισμός’ και social media
Από: EBR | Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016
Η απόλυτη εξάρτηση μίας επιχείρησης από την δράση των χρηστών στα sites κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αποδειχθεί οδυνηρή για την επιβίωσή της αν το φαινόμενο αυτό δεν ερμηνευθεί σωστά.

Ποιος ο ρόλος της φήμης για μια επιχείρηση;
Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016
Κάποιος είπε ότι κρίνουμε τους εαυτούς μας από αυτά που αισθανόμαστε ικανοί να κάνουμε, ενώ οι άλλοι μάς κρίνουν από αυτά που ήδη έχουμε κάνει. Γιατί η φήμη είναι κεφάλαιο;

Βενετία Κουσία: Ποιες οι μεγάλες προκλήσεις για το επιχειρείν
Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016
Κατά την γενική γραμματέα του τομέα Ηγεσίας της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), κλειδί για την ανάπτυξη της χώρας είναι η ποιότητα και δημιουργικότητα του ανθρώπινου δυναμικού

Στην άγρια ζούγκλα του διαδικτύου!
Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016
Το διαδίκτυο έγινε πλέον η μεγαλύτερη τεχνολογική επανάσταση των καιρών μας, κουβαλάει όμως μαζί του, όπως όλες αυτές και τις ανάποδες πλευρές του

Τι αλλάζει στο λιανεμπόριο και γιατί
Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016
Δύο κορυφαίοι παράγοντες του ελληνικού λιανεμπορίου χαρτογραφούν τις νέες συνθήκες σε έναν χώρο που ήδη βιώνει ισχυρούς μετασχηματισμούς. Τί λένε οι Αριστοτέλης Παντελιάδης και Κωνσταντίνος Μαχαίρας