Η χώρα έχει σήμερα ανάγκη από καινοτόμες και υψηλής εξωστρέφειας επιχειρήσεις, οι οποίες θα εστιάζουν την λειτουργία τους σε τμήματα της αγοράς που προσφέρουν υψηλές προστιθέμενες αξίες, θεμελιωμένες στην γνώση και στην παραγωγικότητα που αυτή προσφέρει. Αυτή είναι και η μεγάλη πρόκληση του επιχειρείν.
Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος
Θετική πορεία για την «Διανομεύς»
Με επικεφαλής της ανθρώπους που γνωρίζουν καλά την αγορά της μαζικής εστίασης και την τροφοδοσία ξενοδοχείων, η εταιρεία «Διανομεύς ΕΠΕ» συμπληρώνει φέτος 17 χρόνια λειτουργίας και, παρά την κρίση, η πορεία της είναι θετική. Αυτό σίγουρα οφείλεται στην σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό των ανθρώπων της, καθώς και στην ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρει. Ένα μυστικό της εταιρείας είναι η ταχύτητα της παράδοσης των παραγγελιών που δέχεται, αλλά και η ποιότητα των επωνύμων προϊόντων που διανέμει (Barilla, Misko, Granarola, Mandeler, κ.α.). Με δικές της εγκαταστάσεις στο Μαρκόπουλο Αττικής, η «Διανομεύς ΕΠΕ» είναι πιστοποιημένη με ISO 22000: 2005 και HACCP –κάτι που ισχύει και για όλους τους προμηθευτές με τους οποίους συνεργάζεται. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων της εταιρείας περιλαμβάνονται καφέδες, είδη πρωινού, ιταλικά τυριά, λάδια, ελιές, θαλάσσιες γεύσεις, ξηροί καρποί, σοκολάτες, αλάτι, μπαχαρικά, ζυμαρικά, ρύζια, κομπόστες, μπισκότα Oreo, χαλβάς, κλπ.
Η Misko καλά κρατεί
Από την εποχή του περίφημου Ακάκιου, η βιομηχανία ζυμαρικών Misko καλά κρατεί. Έτσι, όπως μάθαμε, η ιστορική αυτή εταιρεία για ακόμη μία χρονιά έκλεισε ηγέτιδα στην εγχώρια παραγωγή ζυμαρικών, αφού τα ετήσια μερίδια αγοράς της φτάνουν το 30% και απέχουν σταθερά κατά μέσον όρο τουλάχιστον 10 μονάδες από την δεύτερη επώνυμη εταιρεία ζυμαρικών. Η Misko μετρά 86 χρόνια πρωτιάς στην ελληνική αγορά και υποδέχεται το 2014 με την 1η θέση στα βραβεία Famous Brands, που κατακτά για έβδομη συνεχή χρονιά, αλλά και με τιμητικό έπαινο στην κατηγορία Επώνυμο Ελληνικό Προϊόν των βραβείων Made in Greece 2013. Με τέσσερις βραβεύσεις στο Corporate Superbrands, η Misko κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων της ελληνικής αγοράς. Με ισχυρότατες επιδόσεις σε ό,τι αφορά στην αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, την δύναμη της φήμης και την αξιοπιστία, η Misko απολαμβάνει την δεύτερη πιο δυνατή φήμη στην γενικότερη κατηγορία τροφίμων και την ένατη ισχυρότερη φήμη ανεξαρτήτως κλάδου στην Ελλάδα στις μετρήσεις του Global Reputation Pulse του Reputation Institute.
Καλά νέα για την «Λουξ»
Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και 100% φυσικών χυμών απέσπασε βραβείο χρυσής φήμης. Ο Πλάτων Μαρλαφέκας δήλωσε: «Σε μία τόσο δύσκολη περίοδο, η προτίμηση που μάς δείχνει το κοινό μάς δίνει δύναμη και μάς ενθαρρύνει να σηκώσουμε τον πήχυ ψηλά προκειμένου το ελληνικό αναψυκτικό να κερδίσει σημαντικό έδαφος σε αγορές εκτός συνόρων. Ευχαριστώ από καρδιάς τους καταναλωτές για την αγάπη που μάς δείχνουν όλα αυτά τα χρόνια και υπόσχομαι να συνεχίσουμε με τον ίδιο σεβασμό και μεράκι να προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα».
Το ψωμί «Παπαδοπούλου»
Τα δύο νέα προϊόντα της «Ε.Ι.Παπαδόπουλος», Χωριανό και Γεύση, βραβεύτηκαν ως τα καλύτερα λανσαρίσματα στις κατηγορίες «συσκευασμένο ψωμί σε φέτες» και «ψωμί για τοστ», αντίστοιχα. «Η βράβευση αυτή έρχεται να δικαιώσει την προσπάθεια που όλοι μας στη εταιρεία Παπαδοπούλου καταβάλαμε την τελευταία χρονιά στο νέο μας εγχείρημα. Στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα ψωμί εξαιρετικής ποιότητας, με μοναδική, πλούσια γεύση και υφή. Τα προϊόντα Χωριανό και Γεύση ήρθαν να καλύψουν την ανάγκη των καταναλωτών για κάτι νέο, καινοτόμο και διαφορετικό. Η διάκριση αυτή, σε συνδυασμό με την πορεία του προϊόντος στην αγορά και τον ενθουσιασμό των καταναλωτών, δείχνει ότι είμαστε στον σωστό δρόμο. Αντλούμε δύναμη από όλα αυτά και συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο, ώστε να εδραιώσουμε την παρουσία μας στο ράφι και στις καρδιές των καταναλωτών», δήλωσε η Μαρία Λεβαντή, Marketing Manager της εταιρείας.