Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Ευρώπη

Ελίζα Βόζεμπεργκ: «Η κινητοποίηση ειδικών κονδυλίων για τον τουρισμό παραμένει βασική προτεραιότητα»

Την ανάγκη προώθησης της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης του τουριστικού τομέα, για να παραμείνουν ανθεκτικοί και ανταγωνιστικοί οι τουριστικοί προορισμοί της Ευρώπης υπογράμμισε η κ. Ελίζα Βόζεμπεργκ - Βρυωνίδη

Από: EBR - Δημοσίευση: Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2024

Η Ελληνίδα ευρωβουλευτής τόνισε ότι η ψηφιοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε συνδυασμό με ποιοτικές πρακτικές, όπως οι κυκλικές υπηρεσίες και η βιώσιμη κινητικότητα, μπορούν να συμβάλουν στην υπεύθυνη τουριστική ανάπτυξη καθώς και στη σταθερή προώθηση του ευρωπαϊκού brand.
Η Ελληνίδα ευρωβουλευτής τόνισε ότι η ψηφιοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε συνδυασμό με ποιοτικές πρακτικές, όπως οι κυκλικές υπηρεσίες και η βιώσιμη κινητικότητα, μπορούν να συμβάλουν στην υπεύθυνη τουριστική ανάπτυξη καθώς και στη σταθερή προώθηση του ευρωπαϊκού brand.

Την ανάγκη προώθησης της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης του τουριστικού τομέα, για να παραμείνουν ανθεκτικοί και ανταγωνιστικοί οι τουριστικοί προορισμοί της Ευρώπης, υπογράμμισε με παρέμβαση στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο η επικεφαλής της ευρωομάδας της Νέας Δημοκρατίας και Πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού, κ. Ελίζα Βόζεμπεργκ - Βρυωνίδη.

Η Ελληνίδα ευρωβουλευτής τόνισε ότι η ψηφιοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε συνδυασμό με ποιοτικές πρακτικές, όπως οι κυκλικές υπηρεσίες και η βιώσιμη κινητικότητα, μπορούν να συμβάλουν στην υπεύθυνη τουριστική ανάπτυξη καθώς και στη σταθερή προώθηση του ευρωπαϊκού brand.

Στο πλαίσιο αυτό, η κ. Βόζεμπεργκ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η Ελλάδα επενδύει στην ποιοτική και βιώσιμη ανάπτυξη και προωθεί πολιτικές για την αντιμετώπιση της έλλειψης εργατικού δυναμικού καθώς και για την ανάπτυξη προγραμμάτων κατάρτισης.

Ακολουθεί ολόκληρη η γραπτή παρέμβαση της Ελίζας Βόζεμπεργκ στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου:

«Ο τουρισμός αποτελεί θεμέλιο της ευρωπαϊκής οικονομίας, διαδραματίζοντας κεντρικό ρόλο στην ενίσχυση της κοινωνικής και οικονομικής συνοχής της Ένωσης. Ωστόσο, αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, όπως η γεωπολιτική αστάθεια, η κλιματική κρίση αλλά και η έλλειψη εργατικού δυναμικού.

Για να παραμείνουν ανθεκτικοί και ανταγωνιστικοί οι τουριστικοί προορισμοί της Ευρώπης, είναι αναγκαίο να επιμείνουμε στην πράσινη και ψηφιακή μετάβαση του τουριστικού τομέα. Στο πλαίσιο αυτό, η ψηφιοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε συνδυασμό με ποιοτικές πρακτικές, όπως οι κυκλικές υπηρεσίες και η βιώσιμη κινητικότητα, μπορούν να συμβάλλουν στην υπεύθυνη τουριστική ανάπτυξη για την οποία συζητούμε σήμερα καθώς και στη σταθερή προώθηση του ευρωπαϊκού brand.

*Πηγή: Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Influencer Marketing: Μια αγορά $26 δισ. που όλο μεγαλώνει

Από: EBR

Πώς μια ύποπτη στο παρελθόν επικοινωνιακή τεχνική πολιτικής προπαγάνδας, εξελίσσεται σε πηγή πλούτου, μέσω της προώθησης αγαθών και υπηρεσιών. Η εικόνα στην Ελλάδα.

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Ελίζα Βόζεμπεργκ: «Διασυνοριακή συνεργασία και εφαρμογή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας για τον έλεγχο της παράτυπης μετανάστευσης»

Ελίζα Βόζεμπεργκ: «Διασυνοριακή συνεργασία και εφαρμογή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας για τον έλεγχο της παράτυπης μετανάστευσης»

Την ανάγκη άμεσης εφαρμογής της νέας νομοθεσίας για το άσυλο υπογράμμισε η επικεφαλής της ευρωομάδας της Νέας Δημοκρατίας

Οικονομία

H Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και ποτών απαντά στις νέες προκλήσεις

H Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και ποτών απαντά στις νέες προκλήσεις

Σε μια εποχή μεγάλων προκλήσεων, η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, βρίσκεται αντιμέτωπη με σημαντικές αλλαγές

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron