Σκληρή δουλειά, σχολαστική προσοχή στην ποιότητα προϊόντων και παρεχομένων υπηρεσιών, άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη, καινοτομία, αγάπη και μεράκι, καθώς βέβαια και αίσθηση κοινωνικής ευθύνης –αυτά ήταν τα κοινά σημεία και των 16 ομιλητών-επιχειρηματιών, τους οποίους προλόγισαν ο Σπύρος Κούφαλης, ο πρώην υπουργός κ. Γιάννης Παπαθανασίου, ο πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ) κ. Νίκος Καραγεωργίου και ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Δημήτρης Μπουραντάς.
Οι επιχειρηματίες που πήραν τον λόγο και υπογράμμισαν τα «μυστικά» της επιτυχίας τους ήσαν οι κυρίες Μαριλένα Νιτσιάκου, διευθύντρια Εμπορικού και Μάρκετινγκ Νιτσιάκος ΑΒΕΕ και Αλεξάνδρα Πίττα-Χαζάπη, διευθύνουσα σύμβουλος Αττική Μελισσοκομική Εταιρεία, και οι κ.κ. Βασίλης Αποστολόπουλος, διευθύνων σύμβουλος Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, Ελευθέριος Γείτονας, διευθύνων σύμβουλος Εκπαιδευτήρια Γείτονα, Μανώλης Δαμιανάκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Κρητών Άρτος, Βασίλης Θεοχαράκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Ομίλου Θεοχαράκη, Μάριος Κυριάκου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος KPGM Ελλάδος, Δημήτρης Λινός, χειρουργός, καθηγητής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, Ιωάννης Λύρας, πλαστικός χειρουργός, Κωνσταντίνος Πάντος, γυναικολόγος, διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών, διευθυντής Κέντρου Ανθρώπινης Αναπαραγωγής Γένεσις Αθηνών, Αθανάσιος Σκούρας, χειρουργός ΩΡΛ, πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Λειτουργικής Ρινοπλαστικής, Απόστολος Τερζόπουλος, σύμβουλος διοίκησης Ομίλου Εταιρειών Υγείας Βιοϊατρική, Ιωάννης Τσερέπας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Lariplast, Δημήτρης Τσεσμετζόγλου, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Matrix, και Γιώργος Τσιόλιας, διευθύνων σύμβουλος Oxford Company.
Από τις παραπάνω παρουσιάσεις με εντυπωσίασαν αυτές του καθηγητή χειρουργού κ. Δ. Λινού, του πλαστικού χειρουργού κ. Ι. Λύρα, το γυναικολόγου κ. Κων. Πάντου, του Απ. Τερζόπουλου, του Γ. Τσιόλια, της Αλ. Πίττα-Χαζάπη και του Β. Θεοχαράκη –που, παρά τα χρόνια του, διατηρεί νεανική πνευματική σπιρτάδα.
Εντυπωσιακή ήταν επίσης και η βούληση όλων των ομιλητών να διατηρούν αισιοδοξία και ελπίδες υπό συνθήκες πολύ έντονης καταιγίδας και να λένε ότι προγραμματίζουν νέες επενδύσεις. Υπό αυτή την έννοια επρόκειτο για πραγματικούς επιχειρηματίες, όπως τους περιγράφει ο μεγάλος Γιόζεφ Σουμπέτερ –ο άνθρωπος που σε ανύποπτο χρόνο ανέλυσε το φαινόμενο της «δημιουργικής καταστροφής».