Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Οι στρατηγικές του ποδοσφαίρου στην επιχείρηση

Μία επιτυχημένη επιχείρηση λειτουργεί σαν μία επιτυχημένη ποδοσφαιρική ομάδα. Ποια όμως είναι τα κοινά χαρακτηριστικά επιτυχημένων ποδοσφαιρικών και επιχειρηματικών ομάδων; 1. Πρωταρχικός στόχος είναι η δημιουργία μίας «πραγματικής» ομάδας. Μιας ομάδας δηλαδή όπου όλα τα

Από: EBR - Δημοσίευση: Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010

Μία επιτυχημένη επιχείρηση λειτουργεί σαν μία επιτυχημένη ποδοσφαιρική ομάδα. Ποια όμως είναι τα κοινά χαρακτηριστικά επιτυχημένων ποδοσφαιρικών και επιχειρηματικών ομάδων;

1. Πρωταρχικός στόχος είναι η δημιουργία μίας «πραγματικής» ομάδας. Μιας ομάδας δηλαδή όπου όλα τα μέλη μοιράζονται την πλήρη αφοσίωση προς τον κοινό σκοπό, δηλαδή την άριστη επίδοση σε ό,τι κι αν κάνουν. Η οριζόντια δημιουργία τέτοιων ομάδων είναι απαραίτητη σε όλη την κλίμακα της ιεραρχίας για κάθε οργανισμό, από τους επιστάτες και τις καθαρίστριες μέχρι το τελευταίο σκαλοπάτι που είναι το διοικητικό συμβούλιο και η γενική συνέλευση.

2. Σε κάθε θέση του οργανογράμματος της επιχείρησης πρέπει να τοποθετείται ο κατάλληλος άνθρωπος. Η ομάδα είναι τόσο ισχυρή, όσο ο πιο αδύναμος κρίκος. Το κάθε μέλος πρέπει να έχει μεγάλη εμπειρία και να είναι αυθεντία σε αυτό που κάνει.

3. Το μάρκετινγκ θα πρέπει να θεωρείται πάντα απαραίτητο. Είναι συνήθως το πρώτο τμήμα που υφίσταται περικοπές. Θα έπρεπε να είναι το τελευταίο. Είναι απαραίτητος ένας πεπειραμένος και δημιουργικός διευθυντής μάρκετινγκ που να λειτουργεί με γνώμονα την εξοικονόμησης κόστους.

4. Η χάραξη της πορείας προς την επιτυχία στο ποδόσφαιρο περιλαμβάνει οργανογράμματα, εγχειρίδια, συμβόλαια και πολλά άλλα γραπτά, οπτικά και κανονιστικά έγγραφα. Τα μέλη της ομάδας πρέπει να γνωρίζουν και να κατανοούν τι περιμένουν οι άλλοι από αυτά και να είναι πρόθυμα να παίξουν σύμφωνα με τους κανόνες ως αντάλλαγμα για την αμοιβή που λαμβάνουν. Αντίστοιχα, οι συμπαίκτες πρέπει να γνωρίζουν τι να περιμένουν ο ένας από τον άλλο.

5. Εργαζόμενοι και τμήματα πρέπει να μαζευτούν γύρω από τον συντονιστή, όπως ακριβώς κάνει η ομάδα με τον προπονητή της πριν ξεκινήσει το παιχνίδι. Φανταστείτε ο επιθετικός να μην είχε ιδέα που θα ρίξει την μπάλα ο πασαδόρος. Χάος στο γήπεδο. Το ίδιο ισχύει και στον επιχειρηματικό τομέα. Όταν η ομάδα κάνει «πηγαδάκι», παραμένει δεμένη.

6. Η ανταλλαγή πληροφοριών μπορεί επίσης να επιτευχθεί μέσα από συναντήσεις, e-mails, συζητήσεις στον ψύκτη του νερού αλλά και εβδομαδιαία reports που στέλνονται με e-mail από τις υπηρεσίες και μοιράζονται απαρέκκλητα σε όλους τους εργαζόμενους.

Τέλος, για να κλείσει ο κύκλος: όταν μία ομάδα κερδίζει, κάθε μέλος της πρέπει να έχει και προσωπικό όφελος από τη νίκη. Στο ποδόσφαιρο, αυτό μπορεί να είναι προσωπικές τιμητικές πλακέτες για όλους. Στις επιχειρήσεις, το προσωπικό όφελος μεταφράζεται σε μπόνους, ποσοστά στα κέρδη, ή κάποια άλλη οικονομική επιβράβευση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

ΜΑΡΙΟ ΒΑΡΓΚΑΣ ΛΙΟΣΑ: Κορυφαίος διανοουμένος της ελευθερίας 

Από: EBR

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 89 ετών ένας σπουδαίος Ισπανο-Περουβιανός συγγραφέας, που θαυμάστηκε και τιμήθηκε για το ελεύθερο πνεύμα του και την αιχμηρή περιγραφή της πραγματικότητας

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Ευρώπη: O Μπάιντεν τη γονάτισε, η κόντρα με Τραμπ ίσως τη διαλύσει

Ευρώπη: O Μπάιντεν τη γονάτισε, η κόντρα με Τραμπ ίσως τη διαλύσει

Η Ευρωπαϊκή Ένωση κινδυνεύει να βρεθεί σύντομα αντιμέτωπη με φυγόκεντρες δυνάμεις που δεν θα μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα

Οικονομία

Καπόπουλος (Alpha Bank): Χρειαζόμαστε πιο τολμηρή επιχειρηματικότητα

Καπόπουλος (Alpha Bank): Χρειαζόμαστε πιο τολμηρή επιχειρηματικότητα

Για την περαιτέρω μεγένθυση των επενδύσεων στο μέλλον πρέπει να συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις, όπως η επιτάχυνση στην απονομή δικαιοσύνης

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron