Πλησιάζοντας στο τέλος μιας ιδιαίτερης χρονιάς, όπου η Ελλάδα βρέθηκε στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος λόγω των δυσμενών οικονομικών συγκυριών, το Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού δεν θα μπορούσε παρά να στρέψει την προσοχή του στην Ελλάδα και στην αναζήτηση ενός νέου μοντέλου για τον Τουρισμό. Ένα μοντέλο ανάπτυξης, ανταγωνιστικότητας και παραγωγικότητας που θα φέρει άμεσα αποτελέσματα και θα οδηγήσει την οικονομία της χώρας έξω από την κρίση. Ένα μοντέλο που θα μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς και πρότυπο για την σύγχρονη τουριστική βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη – και όχι μόνο.
Έτσι λοιπόν, μέσα από τις θεματικές ενότητες του συνεδρίου “Περιβάλλον, Πολιτισμός, Τουρισμός”, “Στρατηγικές Ανάπτυξης & Απασχόλησης”, “Μάνατζμεντ στον Τουρισμό & Στρατηγικές Μάρκετνγκ”, και “Τουρισμός 12 Μήνες” σημαντικές προσωπικότητες της πολιτικής, της οικονομίας, του επιχειρηματικού και τουριστικού κλάδου καλούνται να συμμετάσχουν στον προβληματισμό και την συζήτηση, να αναγνωρίσουν τα προβλήματα και να προτείνουν λύσεις για την ενδυνάμωση του τουριστικού προϊόντος.
Μεταξύ άλλων έχουν προσκληθεί ο Υπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, ο Υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, η Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη, η Υπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, Λούκα Κατσέλη, η Τομεάρχης Τουρισμού της ΝΔ, Όλγα Κεφαλογιάννη. Παράλληλα, στις συζητήσεις θα συμμετέχουν ο Πρόεδρος της ΕΕΔΕ, Κων/νος Λαμπρινόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας του διεθνούς τμήματος της “Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων”, Peter Kramer, ο Γενικός Δ/ντής του ΣΕΛΠΕ, Αντώνης Ζαϊρης, εκπρόσωποι των φορέων ΣΕΤΕ, ΠΟΞ, HATTA και HAPCO, ακαδημαϊκοί, επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι.
Το “Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού” διοργανώνεται, την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010, για τρίτη συνεχή χρονιά από την HELEXPO και την EUROPRESS MEDIA GROUP (EMG) στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού “PHILOXENIA”, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού και με την υποστήριξη του Διεθνούς Τμήματος της “Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (AEJ)”, του περιοδικού “European Business Review” και της έκδοσης “Best of Greece”.
Η επίκαιρη θεματολογία, η συμμετοχή υψηλού κύρους προσωπικοτήτων και η άρτια διοργάνωση, καθιστούν κάθε χρόνο το Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού ως ένα εξαιρετικά σημαντικό γεγονός με διεθνή αναγνώριση και παράλληλα αφορμή γόνιμου διαλόγου για όλους τους φορείς που σχετίζονται με την διεθνή τουριστική βιομηχανία.