Μιλώντας στην εκπομπή της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) «Δρόμοι της Ανάπτυξης», την οποία παρουσιάζει ο δημοσιογράφος Αθαν. Παπανδρόπουλος, ο διευθύνων σύμβουλος της McKain Ελλάς κ. Γιώργος Γκόνος υπογράμμισε την υπεροχή των επωνύμων προϊόντων έναντι αυτών της ιδιωτικής ετικέτας, τόσο σε ποιότητα όσο και σε καινοτομία. Ο διευθύνων σύμβουλος της McKain Ελλάς –η οποία φέτος συμπληρώνει 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά– αναφέρθηκε επίσης στα ποιοτικά πλεονεκτήματα της προτηγανισμένης πατάτας και στην ευρύτατα διάδοσή της στην μαζική εστίαση. Τόνισε ακόμα ότι στον τομέα αυτόν η ελληνική κατανάλωση ξεπερνά τους 75.000 τόννους τον χρόνο –με τάση ανόδου, παρά την κρίση.
Υπενθυμίζουμε ότι η εκπομπή «Δρόμοι της Ανάπτυξης» προβάλλεται από το μοναδικό οικονομικό τηλεοπτικό κανάλι SBC κάθε Δευτέρα στις 17.30, το Σάββατο στις 15.00 και την Κυριακή στις 19.00. Την επιμέλεια της εκπομπής έχει η Λίνα Τσαγκαράκη, υπεύθυνη επικοινωνίας και εταιρικών υποθέσεων της ΕΕΔΕ.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΟΝΟΣ: ΓΙΑΤΙ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΡΟΪΟΝ
Μιλώντας στην εκπομπή της ΕΕΔΕ «Δρόμοι της Ανάπτυξης», ο δ/νων σύμβουλος της McKain Ελλάς κ. Γιώργος Γκόνος υπογράμμισε την υπεροχή των επωνύμων προϊόντων έναντι αυτών της ιδιωτικής ετικέτας, τόσο σε ποιότητα όσο και σε καινοτομία.