Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Τί να αποφύγετε στην διαφήμιση

Ιδού μερικά συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι διαφημιστές όταν προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους

Από: EBR - Δημοσίευση: Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2021

«Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό.»
«Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό.»

Ιδού μερικά συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι διαφημιστές όταν προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους:

*Προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές μάλλον σαν σύνολο, παρά σαν άτομα. Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό.
*Αναγκάζουν τον καταναλωτή να «εργασθεί σκληρά» για να πάρει το μήνυμα. Σπάνια οι άνθρωποι αφιερώνουν χρόνο για να αποκρυπτογραφήσουν μία έξυπνη -ή εξυπναδίστικη- γλώσσα ή ένα σοφιστικέ οπτικό μήνυμα. Η καλή διαφήμιση είναι πάντα απλή και άμεση.
*Αποτυγχάνουν να συνειδητοποιήσουν ότι η διαφήμιση πρέπει να «πουλήσει». Όλοι έχουμε δει ένα σωρό μηνύματα που είναι και ψυχαγωγικά και δημιουργικά –ωστόσο αποτυγχάνουν να «πουλήσουν».
*Θάβουν το μήνυμα της πώλησης. Μερικοί διαφημιστές αποτυγχάνουν να βάλουν το όφελος του καταναλωτή ή το πλεονέκτημα του προϊόντος σε πρώτο πλάνο, έτσι ώστε να γίνει αυτό αντιληπτό στον καταναλωτή. Όταν αυτό συμβαίνει, οι εν δυνάμει καταναλωτές προσπερνούν το προϊόν διότι θεωρούν ότι δεν τους αφορά.
*Αδυνατούν να κατανοήσουν πότε πρέπει να δώσουν έμφαση στα πλεονεκτήματα του προϊόντος και πότε πρέπει να τονίσουν τα οφέλη του καταναλωτή. Ο γενικός κανόνας είναι να δίνεται έμφαση στα πλεονεκτήματα του προϊόντος όταν είναι γνωστό ότι ο καταναλωτής ψάχνει ενεργητικά για ένα τέτοιο προϊόν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

ΜΑΡΙΟ ΒΑΡΓΚΑΣ ΛΙΟΣΑ: Κορυφαίος διανοουμένος της ελευθερίας 

Από: EBR

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 89 ετών ένας σπουδαίος Ισπανο-Περουβιανός συγγραφέας, που θαυμάστηκε και τιμήθηκε για το ελεύθερο πνεύμα του και την αιχμηρή περιγραφή της πραγματικότητας

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Ευρώπη: O Μπάιντεν τη γονάτισε, η κόντρα με Τραμπ ίσως τη διαλύσει

Ευρώπη: O Μπάιντεν τη γονάτισε, η κόντρα με Τραμπ ίσως τη διαλύσει

Η Ευρωπαϊκή Ένωση κινδυνεύει να βρεθεί σύντομα αντιμέτωπη με φυγόκεντρες δυνάμεις που δεν θα μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα

Οικονομία

Καπόπουλος (Alpha Bank): Χρειαζόμαστε πιο τολμηρή επιχειρηματικότητα

Καπόπουλος (Alpha Bank): Χρειαζόμαστε πιο τολμηρή επιχειρηματικότητα

Για την περαιτέρω μεγένθυση των επενδύσεων στο μέλλον πρέπει να συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις, όπως η επιτάχυνση στην απονομή δικαιοσύνης

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron