
Τι είναι το Balanced Scorecard - Ισορροπημένη κάρτα
Από: EBR | Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2021
Η Balanced Scorecard, (ισορροπημένη κάρτα) αποτελεί μια προσέγγιση και μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία στοχοθεσίας και μέτρησης των αποτελεσμάτων (επιδόσεων) της επιχείρησης

Τι είναι το Benchmarking
Από: EBR | Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2021
Benchmarking είναι η σύγκριση της επιχείρησης με τον καλύτερο του κλάδου της παγκοσμίως και τις υποδειγματικές πρακτικές ανεξαρτήτως κλάδου

Δημιουργία της Επιχειρηματικής Ηθικής και ο Ηθικός Κίνδυνος
Από: EBR | Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2021
Η ηθική της επιχείρησης εγείρει ερωτήματα διαφόρων ειδών. Είτε πρόκειται για ανθρώπινο δυναμικό, όσο και για το μάνατζμεντ, τη συνολική πολιτική της επιχείρησης, κλπ.

Επιχειρείν: Όταν οι τολμηροί προκαλούν την τύχη
Από: EBR | Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2021
Δεν υπάρχει άλλη λύση εξόδου από την κρίση παρά μόνον αυτή της εξωστρέφειας, της καινοτομίας και της αμέριστης ενίσχυσης της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

The art of Judgment
Από: EBR | Δευτέρα, 30 Αυγούστου 2021
Η ορθή κρίση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ρόλο του ηγέτη. Ο διακεκριμένος ψυχολόγος Barry Schwartz, καθηγητής στο Swarthmore College αποδομεί τη διαδικασία λήψης δύσκολων αποφάσεων και προβάλει την έννοια της «φρόνησης» ως θεμελιώδες στοιχείο της αποτελεσματικής ηγεσίας

Ποιο στυλ ηγεσίας ακολουθείτε;
Από: EBR | Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021
Μεταξύ των διαφόρων στυλ (τρόπων) ηγεσίας, όπως αυτά μπορούν να εντοπιστούν στη διεθνή βιβλιογραφία, καθένας μπορεί να αναγνωρίσει στοιχεία του εαυτού του που καθορίζουν και χαρακτηρίζουν τη συμπεριφορά του ως ηγέτη

5 ζητήματα που θα διαμορφώσουν το μέλλον της εργασίας
Από: EBR | Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2021
Όσον αφορά τον κόσμο της εργασίας, ο COVID-19 μας έδωσε ένα σημαντικό μάθημα: η ετοιμότητα είναι το παν

Αυστηρές ή χαλαρές πρακτικές εταιρικής διακυβέρνησης;
Από: EBR | Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2021
Επικρατούν, γενικά, δύο αντίθετες απόψεις περί εταιρικής διακυβέρνησης

Στιβαρές Στρατηγικές στη Λιανική και Ηλεκτρονική Αναγέννηση της Χώρας
Από: EBR | Τρίτη, 24 Αυγούστου 2021
Αν δούμε την ανθρωπογεωγραφία των Επιχειρήσεων στη χώρα μας τότε θα διαπιστώσουμε ότι το 62% αυτών απασχολούν κάτω των εννέα (9) ατόμων και μόνο το 30% άνω των εννέα (9) ατόμων

Δύο Σχέδια για την Επαγγελματική και Προσωπική Εξέλιξη
Από: EBR | Τετάρτη, 4 Αυγούστου 2021
Ένας πολύ καλός τρόπος να ξεκινήσετε να κάνετε αλλαγές στην επαγγελματική σας (ή και προσωπική) ζωή είναι να κάνετε πρώτα το σχεδιασμό σας

Προωθήστε ακεραιότητα και εμπιστοσύνη
Από: EBR | Τετάρτη, 4 Αυγούστου 2021
Στο έργο Neuroscience of Trust, ο Paul J. Zak σημειώνει ότι, όπου υπάρχει Εμπιστοσύνη & ακεραιότητα, οι εργαζόμενοι είναι πιο παραγωγικοί, ενεργητικοί, συνεργατικοί και πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην εταιρεία

Ποια τα προβλήματα σε περίπτωση μη τήρησης των αρχών του UNGC;
Από: EBR | Δευτέρα, 2 Αυγούστου 2021
Οι (πολυεθνικές) εταιρίες μέσω των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους, αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της οικονομικής, κοινωνικής και πολιτικής κατάστασης στη χώρα δραστηριοποίησής τους

Ορισμός και Αναγνώριση του ρόλου της Αναστοχαστικής Μάθησης
Από: EBR | Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2021
Υπάρχει πλήθος ορισμών για την έννοια της Αναστοχαστικής Μάθησης (Reflect Learning)

Με την επιστροφή στο γραφείο, πώς μπορούν να αποφευχθούν οι περισπασμοί τις ώρες εργασίας;
Από: EBR | Τρίτη, 27 Ιουλίου 2021
Καθώς χαλαρώνουν τα περιοριστικά μέτρα και πολλά γραφεία πρόκειται να ανοίξουν και πάλι, πολλοί ενδέχεται σύντομα να εργάζονται εκτός σπιτιού

Μετρήστε το βαθμό χειραφέτησης της εταιρίας
Από: EBR | Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2021
Το σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον κινείται πάρα πολύ γρήγορα και οι managers δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν τα πάντα για το τι συμβαίνει, να αντιδρούν αρκετά γρήγορα ή να είναι αρκετά συνεπείς χρονικά

Μόλις το 15% των ευρωπαϊκών startups έχει γυναίκα ιδρυτή
Από: EBR | Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2021
Γένους αρσενικού παραμένει το οικοσύστημα των startups στην Ευρώπη

Laissez- Faire leadership
Από: EBR | Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2021
Ο όρος Iaissez-faire leadership χρησιμοποιείται για την περιγραφή μίας μη αυταρχικής μορφής διοίκησης εντός μίας επιχείρησης

Πώς θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030 σύμφωνα με τη SAS
Από: EBR | Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2021
Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες

Μάνατζμεντ της κριτικής και απόδοση των εργαζομένων
Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2021
Η άσκηση κριτικής στα μέλη του προσωπικού μιας επιχείρησης είναι ένα από τα δυσκολότερα έργα που αντιμετωπίζουν ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων. Αν, ωστόσο, η κριτική αυτή ασκείται με επιτυχία, συμβάλλει στην άνοδο της απόδοσης των εργαζομένων

Γιατί κάθε οργανισμός χρειάζεται έναν επικεφαλής διαπραγματευτή
Από: EBR | Τρίτη, 22 Ιουνίου 2021
Εάν όλες οι συζητήσεις, από τα προγράμματα ανακούφισης από την πανδημία έως τις εμπορικές συμφωνίες και τα σχέδια επιστροφής στους χώρους εργασίας, έχουν κάτι να μας διδάξουν, τότε αυτό είναι ότι η ευημερία των επιχειρήσεων και ατόμων στο μέλλον θα εξαρτηθεί από την τέχνη των διαπραγματεύσεων