Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Νέα & Εκδηλώσεις

Απονεμήθηκαν τα Marketing Excellence Awards

Ιδιαίτερα επιτυχημένη και λαμπερή ήταν η τελετή απονομής των Marketing Excellence Awards, που πραγματοποιήθηκε χθες (5 Απριλίου) στο ξενοδοχείο Athens Hilton

Από: EBR - Δημοσίευση: Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

Το Marketing Excellence Grand Award απονεμήθηκε στην Εθνική Τράπεζα για το πρόγραμμα Go4more, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία από το σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες (το βραβείο παρέλαβαν από τον πρόεδρο του ΔΣ της ΕΕΔΕ οι κ. Νέλλη Τζάκου, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής και Ιωάννα Κατζηλιέρη, Βοηθός Γενική Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας Ομίλου
Το Marketing Excellence Grand Award απονεμήθηκε στην Εθνική Τράπεζα για το πρόγραμμα Go4more, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία από το σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες (το βραβείο παρέλαβαν από τον πρόεδρο του ΔΣ της ΕΕΔΕ οι κ. Νέλλη Τζάκου, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής και Ιωάννα Κατζηλιέρη, Βοηθός Γενική Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας Ομίλου

Ο μοναδικός θεσμός βράβευσης του marketing στη χώρα μας, προκηρύχθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ για πέμπτη φορά και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

Στο χαιρετισμό του, ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, κ. Νίκος Ματθαίος, αναφέρθηκε στις επιδιώξεις του Ινστιτούτου μέσω του θεσμού αυτού, που είναι: να φέρει τους ανθρώπους του marketing στο προσκήνιο και να τους επιβραβεύσει για τις προσπάθειές τους, να αναδείξει το ρόλο και τη σημασία του marketing στη λειτουργία της επιχείρησης και να μεταφέρει γνώση και εμπειρία στην επιχειρηματική κοινότητα.

«Στα 10 περίπου χρόνια των Marketing Excellence Awards, πετύχαμε να έχουμε εγκαθιδρύσει στην αγορά μας ένα αντικειμενικό, αξιόπιστο, διάφανο και επιστημονικό τρόπο αξιολόγησης των δράσεων marketing, επιβραβεύοντας τους καλύτερους και αναδεικνύοντας ολοένα και περισσότερο τις άριστες πρακτικές. Παράλληλα, μέσα από την πρωτοβουλία μας αυτή, τονίζουμε με έμφαση την κρίσιμη, καταλυτική σημασία που έχει η συγκεκριμένη επιστήμη στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και της ελληνικής οικονομίας εν γένει», επισήμανε ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΙΜ, κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος. Ενώ, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις αλλαγές που συντελούνται στην ίδια τη λειτουργία του marketing που γίνεται ενορχηστρωτής κάθε στρατηγικής πρωτοβουλίας. Χαιρετισμό απηύθυνε και ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΕΔΕ, κ. Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων, ότι το ζητούμενο πάντα είναι να γινόμαστε καλύτεροι.

Τα Marketing Excellence Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2007 και στη συνέχεια το 2009, το 2011 και το 2013 από το ΕΙΜ, με εξαιρετική επιτυχία. Με επιστημονικό συνεργάτη την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τα βραβεία «αγκαλιάζονται» από το σύνολο των φορέων του ευρύτερου χώρου του marketing στη χώρα μας, υποστηριζόμενα από το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ). Η τελετή πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη της Direction.

Οι υποψηφιότητες για τα Marketing Excellence Awards  περιελάμβαναν προγράμματα ή ενέργειες marketing που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο 1/7/2013 έως 31/12/2015.

Τα Marketing Excellence Awards 2015 απονεμήθηκαν στις ακόλουθες κατηγορίες:

Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων και Αγορών στην Green Cola Company, (το βραβείο παρέλαβε από τον καθηγητή Γιώργο Αυλωνίτη o κ. Γιώργος Βενιέρης, Commercial Director)

Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών και Αγορών στην Τράπεζα Πειραιώς για το πρόγραμμα Συμβολαιακή Γεωργία (το βραβείο παρέλαβαν από τον εκπρόσωπο της ΕΔΕΕ κ. Σάκη Μελισσάρη οι κ. Γιάννης Ρόκκας, Βοηθός Γενικός Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Ομίλου και Γιώργος Γαβριήλ, Head Retail & Digital Marketing)

Ανάπτυξη και Διαχείριση Δικτύων Διανομής στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε. για το πρόγραμμα Premium Banking (το βραβείο παρέλαβε από τον πρόεδρο του ΣΕΔΕΑ κ. Δημήτρη Μαύρο η κ. Κατερίνα Γιαννακοπούλου, Διευθύντρια Διεύθυνσης Marketing & Επικοινωνίας Ομίλου)

Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing Food and Drinks (Τρόφιμα και Ποτά) στην Coca Cola 3Ε για την επικοινωνία της Amita Motion (το βραβείο παρέλαβαν από την εκπρόσωπο της ΕΔΕΕ κ. Υβέτ Κοσμετάτου η κ. Γεωργία Ζίττη, Senior Brand Manager Amita Motion και ο κ. Αθανάσιος Μακρίδης, Junior Brand Manager Amita Motion)

Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing Retail (Καταστήματα Λιανικής) στην εταιρεία Γερμανός για την καμπάνια «Τώρα θα ήθελες» (το βραβείο παρέλαβε από τον Α’ αντιπρόεδρο της ΕΕΔΕ, κ. Νίκο Μπιλίρη, ο κ. Αλέξανδρος Ντάβος, Director Retail Marketing, Αγορών, Service & Εφοδιασμού Σταθερής & Κινητής)

Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing Services (Παροχή Υπηρεσιών) στην Τράπεζα Πειραιώς για την επικοινωνία της Χορηγίας προς την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου (το βραβείο παρέλαβαν από τον πρόεδρο της ΔΕ του ΕΙΜ κ. Μάρκο Φραγκουλόπουλο, ο κ. Γιάννης Ρόκκας, Βοηθός Γενικός Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Ομίλου και η κ. Αλεξία Αναγνωστοπούλου, Head Διεύθυνση Marketing & Επικοινωνίας Ομίλου).

Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Marketing Home & Personal Care (Προϊόντα οικιακής και προσωπικής φροντίδας) στην L’ Oréal Paris για την επικοινωνία του προϊόντος Το δικό μου Elvive (το βραβείο παρέλαβαν από την εκπρόσωπο της ΕΔΕΕ κ. Υβέτ Κοσμετάτου οι κ. Γιώργος Κοντάκος, Marketing Director Καταναλωτικών Προϊόντων και Απόστολος Μάρος, Category Manager Haircare/Styling)

Ολοκληρωμένη επικοινωνία marketing Έπαινος συμμετοχής Durable Goods (Διαρκή αγαθά) στην Peugeot (τον έπαινο παρέλαβε από την εκπρόσωπο της ΕΔΕΕ κ. Υβέτ Κοσμετάτου η κ. Κορίνα Βαλυράκη, Διευθύντρια Επικοινωνίας)

Ανάπτυξη και Διαχείριση σχέσεων με πελάτες στην Εθνική Τράπεζα για το πρόγραμμα Go4more (το βραβείο παρέλαβε από τον καθηγητή Προκόπη Θεοδωρίδη ο κ. Δημήτρης Πλέσσας, Διευθυντής Διεύθυνσης Ανάπτυξης Πελατών Λιανικής)

Green Marketing στην Καλλίχωρον (το βραβείο παρέλαβαν από το μέλος του ΔΣ της ΕΕΔΕ κ. Στέλιο Κανάκη οι ιδιοκτήτριες της εταιρείας, κ. Καρολίνα Αλκαλάι και Μαρία Μαυρουδή).

Εξαγωγικό Μάρκετινγκ στην εταιρεία ΕΚΟ (το βραβείο παρέλαβε από τον πρόεδρο της Δε του ΤΕΥΠ, κ. Βασίλη Λώλα, ο κ. Ρομπέρτο Καραχάννας, Γενικός Διευθυντής Εγχώριας & Διεθνούς Εμπορίας)

Marketing για start ups στην Avocarrot (το βραβείο παρέλαβε από τον πρόεδρο του Hellenic CIO Forum κ. Ξενοφώντα Λιαπάκη ο κ. Γιώργος Μακκούλης, Co-founder).

Το Marketing Excellence Grand Award απονεμήθηκε στην Εθνική Τράπεζα για το πρόγραμμα Go4more, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία από το σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες (το βραβείο παρέλαβαν από τον πρόεδρο του ΔΣ της ΕΕΔΕ οι κ. Νέλλη Τζάκου, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής και Ιωάννα Κατζηλιέρη, Βοηθός Γενική Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας Ομίλου

Τέλος, το ειδικό βραβείο πολυετούς προσφοράς (Life Achievement Award) απονεμήθηκε στον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, για την πολύτιμη συνεισφορά και συμβολή του στο χώρο του Marketing. O κ. Λαμπρινόπουλος είναι από το 2008 πρόεδρος του ΔΣ της ΕΕΔΕ και από το 2010 της European Management Association. Είναι ακόμα Α’ αντιπρόεδρος της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, μέλος του ΔΣ της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), μέλος του ΔΣ και της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΟΠΕΜΕΔ, μέλος του ΔΣ του ALBA και του Γενικού Συμβουλίου του ΣΕΒ. Επίτιμο μέλος των περισσότερων Ομοσπονδιών Marketing του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της European Marketing Confederation, έχει βραβευθεί για την προσφορά του στο marketing από τις περισσότερες εξ αυτών. Πρώην πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Marketing και του Ελληνικού Ινστιτούτου  Marketing της ΕΕΔΕ. Βραβευμένος από την Ιαπωνική Ομοσπονδία Marketing ως ένας από τους 7 marketers στον κόσμο με τη μεγαλύτερη συμβολή στην ανάπτυξη του marketing . Διευθύνων Σύμβουλος της Sprint Integrated Communications και μέλος αρκετών ΔΣ Ανωνύμων Εταιρειών.

Χορηγός των ΜΕΑ ήταν η Interamerican, υποστηρικτές οι εταιρίες Future Models, L’ Oréal Paris, Manifest, Oracle, SAS και Wind, χορηγός video production η Viewmax, χορηγός αναμνηστικών βραβείων η σάμινθος-Δήμητρα Στάθη, χορηγός concept & creative η 7Indigo New Media. Χορηγοί Επικοινωνίας τα: adbusiness, Business Today, CSR Review, CSR week, Εκδόσεις economia, European Business Review, Manager, Moosend, Οικονομική Επιθεώρηση, Retail Business και Retail Today. Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας οι ιστοσελίδες: advertising.gr, business file - economia.gr, businessnews.gr, csrnews.gr, ecozen.gr, Palo.gr, SofokleousIn.gr και Voria.gr. Τηλεοπτικός χορηγός το SBC TV.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γνώμη

Αναγκαία η οικοδόμηση ελπίδας και προοπτικής σε λειτουργικό χρόνο

Από: EBR

Όσο προχωρούμε προς το μέλλον τόσο σε εθνικό όσο και σε πλανητικό επίπεδο, οι συνθήκες, που διαμορφώνονται, πιστοποιούν με μεγάλη ένταση, ότι οι κοινωνίες δεν ελέγχουν την δυναμική της εξέλιξης

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Εξαρθρώθηκε δίκτυο απάτης ΦΠΑ στην Ευρώπη - κατασχέθηκαν 520 εκατ. ευρώ

Εξαρθρώθηκε δίκτυο απάτης ΦΠΑ στην Ευρώπη - κατασχέθηκαν 520 εκατ. ευρώ

Κατασχέθηκαν περίπου σαράντα εντάλματα σύλληψης και περιουσιακά στοιχεία 520 εκατομμυρίων ευρώ

Οικονομία

Αρ. Παντελιάδης: Οι τιμές δεν θα ξαναπέσουν, μόνη λύση η αύξηση μισθών

Αρ. Παντελιάδης: Οι τιμές δεν θα ξαναπέσουν, μόνη λύση η αύξηση μισθών

Η λύση στο πρόβλημα είναι η αύξηση των μισθών, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron