
ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ
Από: EBR | Τρίτη, 13 Μαΐου 2014
Στον εορτασμό της επετείου των 50 χρόνων από την ίδρυση της ΕΕΔΕ το 2012, πραγματικά στην καρδιά της κρίσης, τότε που όλοι –ή, τέλος πάντων, οι περισσότεροι– μιλούσαν για καταστροφή, για πτώχευση, για διάλυση των πάντων, εμείς δώσαμε το στίγμα μας με την φράση «Καθήκον μας μια νέα Ελλάδα».

ΠΟΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Από: EBR | Τρίτη, 6 Μαΐου 2014
Οι Ευρωπαίοι μάνατζερς πιστεύουν ότι, σήμερα όσο ποτέ άλλοτε, η πρόκληση της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης είναι απαραίτητος όρος επιβίωσης για την Ευρώπη και την επιχειρηματική της υπόσταση

ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ
Από: EBR | Τρίτη, 29 Απριλίου 2014
Αναρωτιέται κανείς γιατί, όταν υπάρχουν 202 εκατομμύρια άνεργοι στον κόσμο, το 34% των εργοδοτών αδυνατεί να καλύψει τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας

Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Από: EBR | Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014
Κορυφαίοι ειδικοί της διοίκησης επιχειρήσεων επισημαίνουν ότι ο χρόνος και η αξιοποίησή του αποτελούν σημαντικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που θέλουν να διαπρέπουν στον ανταγωνισμό και να βελτιώνουν την παραγωγικότητά τους

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Από: EBR | Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014
Ενώ πολύς λόγος γίνεται για την συναισθηματική νοημοσύνη και τον ρόλο της στην ζωή των επιχειρήσεων, συνυφασμένες με αυτήν είναι και οι ανθρώπινες συμπεριφορές, οι οποίες μπορούν να είναι επιθετικές, παθητικές αλλά και δημιουργικές

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Από: EBR | Τρίτη, 22 Απριλίου 2014
Σε δύσκολους, αβέβαιους και γρήγορα μεταβαλλόμενους καιρούς, η δύναμη της σκέψης και η εσωτερική ενδοσκόπηση αποτελούν την αφετηρία για επιτυχία, ηρεμία και αυτοπεποίθηση.

ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡΣ
Από: EBR | Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014
Οι Ευρωπαίοι πολίτες πρέπει να υπερψηφίσουν κόμματα που υποστηρίζουν την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση στις προσεχείς ευρωεκλογές, υποστηρίζουν κορυφαίες οργανώσεις ανώτατων στελεχών επιχειρήσεων

ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ ΛΕΝΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ…
Από: EBR | Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014
Στην ψηφιακή εποχή μας είναι όλο και πιο ξεκάθαρο ότι οι μάρκες αποκτούν ανθρώπινα χαρακτηριστικά, μιλούν χωρίς διαφημιστικά σλόγκαν, κάνουν πλάκα και συμμετέχουν στον κοινωνικό διάλογο

ΣΕΒΤ: ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ…
Από: EBR | Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014
Ποιο το σιωπηρό αλλά πολύ σημαντικό έργο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων

Η ΠΕΡΙ ΑΠΟΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Από: EBR | Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014
Η επέκταση των ανθρώπινων δραστηριοτήτων, οιασδήποτε φύσεως, είναι κομμάτι της ανθρώπινης ύπαρξης –και αυτοί που το αμφισβητούν, στην ουσία άλλα πράγματα έχουν κατά νουν

ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΙΣ «ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ»
Από: EBR | Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014
Παρά την κρίση και την αντεπίθεση της ιδιωτικής ετικέττας, στον βαθμό που ο φόβος αποτελεί ευρύ κοινωνικό συναίσθημα, όπως προκύπτει από διεθνείς έρευνες, οι γνωστές μάρκες χαίρουν της άκρας εμπιστοσύνης των καταναλωτών

ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ
Από: EBR | Πέμπτη, 6 Μαρτίου 2014
Ο 21ος αιώνας πιθανότατα θα είναι αυτός της εντυπωσιακής ανόδου των επιχειρηματιών-φιλανθρώπων

Η ΜΑΡΚΑ ΩΣ ΑΤΜΟΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ
Από: EBR | Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2014
Εντυπωσιακές διαπιστώσεις από την εκδήλωση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ) και προτάσεις για τόνωση της εξωστρέφειας

ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Από: EBR | Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014
Ένας διεθνής οργανισμός, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), έφεραν στο προσκήνιο ένα πολύ καυτό πρόβλημα, με ποικίλες προεκτάσεις

Η ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΩΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΗΓΕΣΙΑΣ
Από: EBR | Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2014
Η ισχυρή εταιρική απόδοση, η οποία αποτελεί μία από τις βασικότερες προτεραιότητες για την ανώτατη διοίκηση, συνδέεται με την διαδικασία ανάπτυξης ταλέντων για την θέση του Οικονομικού Διευθυντή (CFO) κάθε εταιρείας

Η ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΩΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Από: EBR | Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014
Μία ματιά στην παγκόσμια αγορά στελεχών επιχειρήσεων αναδεικνύει ποια είναι τα ουσιαστικά προσόντα για μία επιτυχημένη σταδιοδρομία

ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ «ΑΛΛΗ» ΕΥΡΩΠΗ
Από: EBR | Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2014
Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες για τους Έλληνες στην ευρύτερη περιοχή, πλην όμως απαιτούνται δέσμευση και προσπάθεια, με παράλληλη απομάκρυνση από ιδεοληψίες και μυθολογικές παραστάσεις

ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ
Από: EBR | Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014
Η οικονομική εφημερίδα Ναυτεμπορική εορτάζει φέτος τα 90 χρόνια της κυκλοφορίας της.Με αφορμή το γεγονός αυτό, διοργάνωσε στην αίθουσα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών μία σημαντική εκδήλωση με θέμα την ενίσχυση της απασχολήσεως και άρα την καταπολέμηση της ανεργίας.

«STORY-TELLING» ΚΑΙ «BRAND CONTENT»: Η ΝΕΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Από: EBR | Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014
Στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης, οι μάρκες πρέπει να αλλάξουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές

Η ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ…
Από: EBR | Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013
Όταν στις κοινωνίες της γνώσης η μάθηση διώκεται, τότε το τέλος μιας χώρας και της κοινωνίας της δεν είναι πολύ μακρυά