Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Καλώς ή κακώς, η ελληνική οικονομία βασίζεται σε στελέχη και επιχειρηματίες. Αυτοί σχεδιάζουν, αυτοί αποφασίζουν, αυτοί πετυχαίνουν ή αποτυγχάνουν. Αυτοί είναι εκείνοι που πρέπει να αναζητήσουν τους κατάλληλους συνεργάτες, να τους αναπτύξουν, να τους ενδυναμώσουν και να τους δώσουν προοπτική, αυτοί είναι εκείνοι που δίνουν και την προστιθέμενη αξία σε ό,τι παράγει αυτή η χώρα.

ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ

Από: EBR | Τρίτη, 13 Μαΐου 2014

Στον εορτασμό της επετείου των 50 χρόνων από την ίδρυση της ΕΕΔΕ το 2012, πραγματικά στην καρδιά της κρίσης, τότε που όλοι –ή, τέλος πάντων, οι περισσότεροι– μιλούσαν για καταστροφή, για πτώχευση, για διάλυση των πάντων, εμείς δώσαμε το στίγμα μας με την φράση «Καθήκον μας μια νέα Ελλάδα».

Τα τελευταία χρόνια, περισσότεροι από 300.000 Ευρωπαίοι επιστήμονες, φοιτητές και ταλαντούχοι μάνατζερς εγκατέλειψαν το ευρωπαϊκό έδαφος –γεγονός που ήδη δημιουργεί προβλήματα στις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις στην διεθνή μάχη που δίνουν για την ανεύρεση ταλέντων.

ΠΟΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Από: EBR | Τρίτη, 6 Μαΐου 2014

Οι Ευρωπαίοι μάνατζερς πιστεύουν ότι, σήμερα όσο ποτέ άλλοτε, η πρόκληση της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης είναι απαραίτητος όρος επιβίωσης για την Ευρώπη και την επιχειρηματική της υπόσταση

Ανάλογα με τη φάση ανάπτυξης στην οποία βρίσκεται μία εταιρεία, αξιολογεί αντίστοιχα και την έννοια του ταλέντου. Αυτό σημαίνει ότι, από τις ανάγκες που υπάρχουν στο εσωτερικό της, απορρέουν και οι συγκεκριμένες δεξιότητες που απαιτούνται στα διάφορα πόστα του οργανισμού.

ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ

Από: EBR | Τρίτη, 29 Απριλίου 2014

Αναρωτιέται κανείς γιατί, όταν υπάρχουν 202 εκατομμύρια άνεργοι στον κόσμο, το 34% των εργοδοτών αδυνατεί να καλύψει τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας

Το πέρασμα του χρόνου είναι –και θα παραμείνει πάντοτε– μία εμπειρία ή ένα δράμα προσωπικό. Το πιο δύσκολο, όταν γερνάμε, είναι ότι παραμένουμε νέοι εσωτερικά. «Όλες οι τραγωδίες που μπορούμε να φανταστούμε καταλήγουν σε μία και μοναδική: το πέρασμα του χρόνου», φιλοσοφούσε η Σιμόν Βέϊλ.

Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Από: EBR | Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014

Κορυφαίοι ειδικοί της διοίκησης επιχειρήσεων επισημαίνουν ότι ο χρόνος και η αξιοποίησή του αποτελούν σημαντικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που θέλουν να διαπρέπουν στον ανταγωνισμό και να βελτιώνουν την παραγωγικότητά τους

Οι ανθρωπολόγοι έχουν αρχίσει να αμφισβητούν τις παλαιότερες απόψεις τους αναφορικά με την πολιτισμική σχετικότητα της συναισθηματικής εμπειρίας. Οι γνωστικοί ψυχολόγοι έχουν εγκαταλείψει την αποκλειστική τους προσήλωση στον συλλογισμό, στην αντίληψη και την μνήμη και ανακαλύπτουν ξανά την σημασία των συγκινησιακών διεργασιών. Νευροεπιστήμονες και ερευνητές της τεχνητής νοημοσύνης παίρνουν και αυτοί μέρος στην συζήτηση, συνεισφέροντας επιπλέον κομμάτια στο πολύπλοκο αυτό παζλ.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Από: EBR | Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014

Ενώ πολύς λόγος γίνεται για την συναισθηματική νοημοσύνη και τον ρόλο της στην ζωή των επιχειρήσεων, συνυφασμένες με αυτήν είναι και οι ανθρώπινες συμπεριφορές, οι οποίες μπορούν να είναι επιθετικές, παθητικές αλλά και δημιουργικές

Το πώς περιγράφει κανείς στον εαυτό του αυτά που τού συμβαίνουν είναι χαρακτηριστικό του επιπέδου αυτοεκτίμησής του. Μερικοί μιλούν στον εαυτό τους σκληρά, με έντονη κριτική, μεγεθύνουν τερατωδώς αρνητικές ενέργειες και –το χειρότερο– θυμούνται επιλεκτικά ο,τιδήποτε αρνητικό που κατεβάζει την αυτοεκτίμησή τους (είμαι άσχημος, είμαι ανίκανος, κανείς δεν πρόκειται να με προσέξει, δεν αξίζω, αυτοί οι δύο μιλάνε τώρα για μένα….). Οι άνθρωποι συχνά «ρίχνουν» περισσότερο οι ίδιοι τον εαυτό τους, μέσα από τους Εσωτερικούς Διαλόγους. Μερικοί αρχίζουν να μιλάνε και, πριν ξεκινήσουν, λένε «Δεν ξέρω αν αυτό που θα σάς πω είναι σημαντικό, αλλά…», κλπ.

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Από: EBR | Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

Σε δύσκολους, αβέβαιους και γρήγορα μεταβαλλόμενους καιρούς, η δύναμη της σκέψης και η εσωτερική ενδοσκόπηση αποτελούν την αφετηρία για επιτυχία, ηρεμία και αυτοπεποίθηση.

Η Ευρώπη καλείται να κινηθεί σε ένα πρωτόγνωρο γι αυτήν ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου σταδιακά θα πάψει να έχει τον πρώτο λόγο. Συνεπώς, θα βρεθεί αντιμέτωπη με ιστορικού περιεχομένου καταστάσεις, που κάθε άλλο παρά με κοντοθωρισμούς αντιμετωπίζονται.

ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014

Οι Ευρωπαίοι πολίτες πρέπει να υπερψηφίσουν κόμματα που υποστηρίζουν την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση στις προσεχείς ευρωεκλογές, υποστηρίζουν κορυφαίες οργανώσεις ανώτατων στελεχών επιχειρήσεων

Πρόσφατη έρευνα της Nielsen έδειξε ότι το 90% των καταναλωτών εμπιστεύεται φίλους και γνωστούς για αγορά προϊόντος, ενώ μόλις το 14% εμπιστεύεται τις παραδοσιακές διαφημίσεις. Ζούμε πλέον στην εποχή των brands, τα οποία αποκτούν ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Μιλάνε χωρίς διαφημιστικά σλόγκαν, δίνουν συμβουλές, κάνουν πλάκα, μοιράζονται εμπειρίες και γενικότερα συμμετέχουν στον κοινωνικό διάλογο», γράφει ο κ. Σταύρος Παπακωνσταντινίδης στο Marketing Edge.

ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ ΛΕΝΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ…

Από: EBR | Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Στην ψηφιακή εποχή μας είναι όλο και πιο ξεκάθαρο ότι οι μάρκες αποκτούν ανθρώπινα χαρακτηριστικά, μιλούν χωρίς διαφημιστικά σλόγκαν, κάνουν πλάκα και συμμετέχουν στον κοινωνικό διάλογο

Με πρόεδρο τον κ. Ευάγγελο Καλούση, εντεταλμένο σύμβουλο τον κ. Βασίλη Ζαφείρη και γενική διευθύντρια την κυρία Βάσω Παπαδημητρίου, ο ΣΕΒΤ είναι στην ουσία και ο μοναδικός αποκλειστικός εκπρόσωπος της κλαδικής μεταποίησης στην Ελλάδα –διάσταση ιδιαιτέρως σημαντική σε μία περίοδο όπου η αποβιομηχάνιση στην χώρα είναι πλέον γεγονός, ενώ ο πρώην Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών εκπροσωπεί πλέον και μη βιομηχανικές εταιρείες.

ΣΕΒΤ: ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ…

Από: EBR | Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

Ποιο το σιωπηρό αλλά πολύ σημαντικό έργο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων

Τον όρο «αποπαγκοσμιοποίηση» (deglobalization) χρησιμοποιεί στο τελευταίο βιβλίο του με τίτλο «Αποπαγκοσμιοποίηση, ιδέες για μια νέα παγκόσμια οικονομική τάξη», ο Φιλιππινέζος οικονομολόγος Βάλντιν Μπελο, γνωστός για τις αυστηρές κριτικές του έναντι του καπιταλισμού. Ωστόσο, ίσως κάνει ένα σοβαρό λάθος: συγχέει την οικονομική στασιμότητα με την υποχώρηση που παρατηρείται σε ορισμένες περιπτώσεις της διεθνούς οικονομικής ολοκλήρωσης.

Η ΠΕΡΙ ΑΠΟΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ

Από: EBR | Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014

Η επέκταση των ανθρώπινων δραστηριοτήτων, οιασδήποτε φύσεως, είναι κομμάτι της ανθρώπινης ύπαρξης –και αυτοί που το αμφισβητούν, στην ουσία άλλα πράγματα έχουν κατά νουν

Ας σημειωθεί, επίσης, ότι στις σημερινές κοινωνίες, στις οποίες κυριαρχούν η ταχύτητα και ο φόβος, όταν οι καταναλωτές αισθάνονται ικανοποιημένοι από ένα προϊόν δύσκολα αναζητούν κάτι άλλο που τούς είναι άγνωστο. Ακόμα, δεν διαθέτουν πάντα τον απαιτούμενο χρόνο για διεξοδική και αποτελεσματική αναζήτηση.

ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΙΣ «ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ»

Από: EBR | Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Παρά την κρίση και την αντεπίθεση της ιδιωτικής ετικέττας, στον βαθμό που ο φόβος αποτελεί ευρύ κοινωνικό συναίσθημα, όπως προκύπτει από διεθνείς έρευνες, οι γνωστές μάρκες χαίρουν της άκρας εμπιστοσύνης των καταναλωτών

Η επόμενη δεκαετία θα είναι ιδιαίτερα σημαντική για το μέλλον της φιλανθρωπίας. Όπως ο J.D.Rockefeller στράφηκε σε αυτό που αποκαλούσε «επιστημονική φιλανθρωπία», συγκεντρώνοντας ειδικούς για να βρουν λύσεις σε μεγάλα προβλήματα, έτσι και οι Gates κι οι όμοιοί τους σήμερα φιλοδοξούν οι δωρεές τους να βοηθήσουν να ξεπεραστούν ορισμένες από τις μεγαλύτερες σύγχρονες προκλήσεις.

ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ

Από: EBR | Πέμπτη, 6 Μαρτίου 2014

Ο 21ος αιώνας πιθανότατα θα είναι αυτός της εντυπωσιακής ανόδου των επιχειρηματιών-φιλανθρώπων

Ανοίγοντας την εκδήλωση, ο πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ κ. Νίκος Καραγεωργίου τόνισε ευθύς εξ αρχής ότι η μάρκα είναι βασικό περιουσιακό στοιχείο των επιχειρήσεων και αποτελεί διαχρονική αξία, που οι εταιρείες πρέπει να υπερασπίζονται αλλά και που ο καταναλωτής ψηφίζει καθημερινά γι αυτήν. Παρόλα αυτά, στην δίνη της σημερινής κρίσης η μάρκα αντιμετωπίζει, αφ’ ενός, μακροοικονομικές και μικροοικονομικές δυσκολίες και, αφ’ ετέρου, βρίσκεται αντιμέτωπη και με ουσιαστικές αλλαγές στις συμπεριφορές των καταναλωτών.

Η ΜΑΡΚΑ ΩΣ ΑΤΜΟΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2014

Εντυπωσιακές διαπιστώσεις από την εκδήλωση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ) και προτάσεις για τόνωση της εξωστρέφειας

Ποια είναι όμως τα καυτά θέματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα διευθυντικά στελέχη στη χώρα μας εν μέσω παρατεταμένης ύφεσης; Κατ’ αρχάς, η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, οι εργασιακές σχέσεις και η αστάθεια στην ενεργειακή αγορά.

ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Από: EBR | Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Ένας διεθνής οργανισμός, σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), έφεραν στο προσκήνιο ένα πολύ καυτό πρόβλημα, με ποικίλες προεκτάσεις

Η εμπειρία στον τομέα των Συγχωνεύσεων και των   Εξαγορών αποτελεί προϋπόθεση για τον ρόλο του CFO.   Παρά το γεγονός ότι κατά την διάρκεια της   παγκόσμιας χρηματοοικονομικής κρίσης δεν   πραγματοποιήθηκε μεγάλος αριθμός Συγχωνεύσεων και   Εξαγορών, η δραστηριότητα στον κλάδο θα αυξηθεί   κατά την περίοδο της οικονομικής ανάκαμψης που θα   ακολουθήσει, προσφέροντας στους μελλοντικούς CFO   κατάλληλες ευκαιρίες ώστε να επιδείξουν τις   στρατηγικές και ηγετικές τους ικανότητες.

Η ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΩΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΗΓΕΣΙΑΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2014

Η ισχυρή εταιρική απόδοση, η οποία αποτελεί μία από τις βασικότερες προτεραιότητες για την ανώτατη διοίκηση, συνδέεται με την διαδικασία ανάπτυξης ταλέντων για την θέση του Οικονομικού Διευθυντή (CFO) κάθε εταιρείας

Τώρα, που η ενέργεια, οι ορυκτοί πόροι και η εργασία αποκτούν μικρότερη σημασία από τις πληροφορίες, τις επικοινωνίες και την πνευματική ιδιοκτησία στο μείγμα της παραγωγής, η ανάγκη της στρατιωτικής επέμβασης είναι λιγότερο προφανής. Η πληροφορική και οι επικοινωνίες –οι πρώτες ύλες της παγκόσμιας οικονομίας υψηλής τεχνολογίας – δεν γνωρίζουν φυσικά σύνορα. Εισβάλλουν σε φυσικούς χώρους, διαβαίνουν πολιτικές γραμμές και διαπερνούν τα βαθύτερα στρώματα μιας εθνικής ζωής.

Η ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΩΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Από: EBR | Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014

Μία ματιά στην παγκόσμια αγορά στελεχών επιχειρήσεων αναδεικνύει ποια είναι τα ουσιαστικά προσόντα για μία επιτυχημένη σταδιοδρομία

Το «εύκολο χρήμα» στα Βαλκάνια είναι πλέον παρελθόν. Στις προηγούμενες δεκαετίες είχε επικρατήσει η αντίληψη ότι στα Βαλκάνια μπορεί κανείς  να βγάλει «εύκολο χρήμα» γιατί υπάρχει αμάθεια, γιατί η εργασία είναι φθηνή, κ.ο.κ. Στο παρελθόν η αντίληψη αυτή είχε μία μικρή δόση αλήθειας. Σήμερα δεν έχει καμμία σχέση με  την πραγματικότητα, είναι ένας κόμη ΜΥΘΟΣ. Οι ευκαιρίες συνεχίζουν να υπάρχουν και σε κάποιες περιπτώσεις είναι τεράστιες, αλλά χρειάζονται σοβαρές επενδύσεις, μεθοδικότητα και υπομονή.

ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ «ΑΛΛΗ» ΕΥΡΩΠΗ

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2014

Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες για τους Έλληνες στην ευρύτερη περιοχή, πλην όμως απαιτούνται δέσμευση και προσπάθεια, με παράλληλη απομάκρυνση από ιδεοληψίες και μυθολογικές παραστάσεις

Για να δημιουργούνται νέες και βιώσιμες θέσεις εργασίας, πρέπει να είναι σαφές ποιο είναι το «άλογο» και ποιο το «κάρο». Το «άλογο» είναι ο ήδη διαθέσιμες στην εγχώρια οικονομία γραμμές παραγωγής διεθνώς εμπορεύσιμων προϊόντων και υπηρεσιών. Ως έχουν, δεν επαρκούν, αλλά πρέπει να διατηρηθούν και να αυξήσουν την παραγωγή τους, καθώς μεγάλο μέρος υποαξιοποιείται δουλεύοντας σε κλάσματα της δυναμικότητάς τους.

ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ

Από: EBR | Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

Η οικονομική εφημερίδα Ναυτεμπορική εορτάζει φέτος τα 90 χρόνια της κυκλοφορίας της.Με αφορμή το γεγονός αυτό, διοργάνωσε στην αίθουσα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών μία σημαντική εκδήλωση με θέμα την ενίσχυση της απασχολήσεως και άρα την καταπολέμηση της ανεργίας.

Πιο σκεπτικός, ο Ραιημόν Μελκάν, Βέλγος διαφημιστής, με πείρα στην παλιά σχολή, μάς λέει ότι «το brand content είναι μία μόδα, πίσω από την οποία σε τελική ανάλυση κρύβεται μια παλαιότατη διαφημιστική πρακτική, αυτή του φαινομενικά δημοσιογραφικού διαφημιστικού περιεχομένου. Ας μην ξεχνάμε ότι, από το 1900, όταν λανσαρίστηκαν οι Οδηγοί Μισελέν, της γνωστής βιομηχανίας ελαστικών, αρκετές εταιρείες που είχαν επώνυμα προϊόντα χρησιμοποίησαν την τακτική αυτή, αναπτύσσοντας δραστηριότητες επικοινωνιακές με δημοσιογραφικο-συγγραφικό περιεχόμενο.

«STORY-TELLING» ΚΑΙ «BRAND CONTENT»: Η ΝΕΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Από: EBR | Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014

Στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης, οι μάρκες πρέπει να αλλάξουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές

Μέσα από τον συνθηματικό και μονοσήμαντα επαναλαμβανόμενο λόγο δεν περιορίζεται μόνον ο κώδικας επικοινωνίας αλλά, το χειρότερο, παγιδεύεται η ίδια η σκέψη, που υποκύπτει σε δοσμένα σχήματα, περιορίζοντας τις προοπτικές αναζήτησής της. Η προπαγάνδα, ο άτεγκτα κομματικοποιημένος λόγος, η έλλειψη πολυσημίας στα μηνύματα και η επανάληψη αυτών που «πρέπει» να προβληθούν, έχουν περιορίσει τον λόγο σε σύνθημα.

Η ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ…

Από: EBR | Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

Όταν στις κοινωνίες της γνώσης η μάθηση διώκεται, τότε το τέλος μιας χώρας και της κοινωνίας της δεν είναι πολύ μακρυά

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

ΜΑΡΙΟ ΒΑΡΓΚΑΣ ΛΙΟΣΑ: Κορυφαίος διανοουμένος της ελευθερίας 

Από: EBR

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 89 ετών ένας σπουδαίος Ισπανο-Περουβιανός συγγραφέας, που θαυμάστηκε και τιμήθηκε για το ελεύθερο πνεύμα του και την αιχμηρή περιγραφή της πραγματικότητας

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Ευρώπη: O Μπάιντεν τη γονάτισε, η κόντρα με Τραμπ ίσως τη διαλύσει

Ευρώπη: O Μπάιντεν τη γονάτισε, η κόντρα με Τραμπ ίσως τη διαλύσει

Η Ευρωπαϊκή Ένωση κινδυνεύει να βρεθεί σύντομα αντιμέτωπη με φυγόκεντρες δυνάμεις που δεν θα μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα

Οικονομία

Καπόπουλος (Alpha Bank): Χρειαζόμαστε πιο τολμηρή επιχειρηματικότητα

Καπόπουλος (Alpha Bank): Χρειαζόμαστε πιο τολμηρή επιχειρηματικότητα

Για την περαιτέρω μεγένθυση των επενδύσεων στο μέλλον πρέπει να συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις, όπως η επιτάχυνση στην απονομή δικαιοσύνης

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron