Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΑΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ

Από: EBR | Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2011

Οι μεγάλες μάρκες λανσάρουν μία διαφημιστική καμπάνια στην Γαλλία που στηρίζεται στο τρίπτυχο: ποιότητα, ευχαρίστηση, καινοτομία του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Με πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Μελετών Καταναλωτικών Βιομηχανιών (ILEC) και της εταιρείας Prodimarques π

Ο ΔΕΚΑΤΕΤΡΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ

Από: EBR | Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010

Στην εποχή της έκρηξης της επικοινωνίας, οι σχέσεις των επιχειρήσεων με τα πληθωρικά μέσα μαζικής επικοινωνίας πρέπει να είναι συνεχείς και καλά δομημένες του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Ένας Κινέζος σοφός έλεγε ότι όταν πέφτει ο κεραυνός είναι αργά για να βουλώσει

ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝ, ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ

Από: EBR | Δευτέρα, 27 Δεκεμβρίου 2010

Τα στελέχη των επιχειρήσεων που ξέρουν να ακούν, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας και αναρρίχησης στην ιεραρχία από τους άλλους… του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Ο Μπεν Σουήτλαντ, γνωστός σύμβουλος επιχειρήσεων και συγγραφέας βιβλίων με απλές αλλά αποτελεσματ

Ο ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ

Από: EBR | Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2010

Ο Νικολό Μακιαβέλι, η μεγάλη αυτή προσωπικότητα του 16ου αιώνα, υπήρξε θεμελιωτής της σύγχρονης Πολιτικής Επιστήμης και εμπνευστής των θεμελιωδών αρχών του «σκληρού» μάνατζμεντ και μάρκετινγκ. Τόσα χρόνια μετά, οι παρατηρήσεις του μπορούν και ασκούν σημαντική επιρροή στον σύγχρονο μάνατζερ,

Οι στρατηγικές του ποδοσφαίρου στην επιχείρηση

Από: EBR | Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010

Μία επιτυχημένη επιχείρηση λειτουργεί σαν μία επιτυχημένη ποδοσφαιρική ομάδα. Ποια όμως είναι τα κοινά χαρακτηριστικά επιτυχημένων ποδοσφαιρικών και επιχειρηματικών ομάδων; 1. Πρωταρχικός στόχος είναι η δημιουργία μίας «πραγματικής» ομάδας. Μιας ομάδας δηλαδή όπου όλα τα

ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Από: EBR | Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

του Νίκου Καραγεωργίου* Όπου κι αν βρίσκονται, οι αρμόδιοι για την οικονομική ανάπτυξη υπουργοί διαλαλούν σε όλους τους τόνους –και πολύ σωστά– ότι, πέρα από την δημοσιονομική εξυγίανση, ζωτική γι ατην έξοδο της χώρας από την ύφεση είναι μεσοπρόθεσμα η είσοδός της σε αναπτυξιακή τροχιά. Η

ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΩΝ

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Νοεμβρίου 2010

Είναι πολλοί οι λόγοι που οδηγούν στην εκτίμηση ότι οι ηγετικοί μάνατζερς θα αντιμετωπίζουν αυξανόμενη αβεβαιότητα, αλλά και σημαντικές προκλήσεις, τα είκοσι χρόνια που έρχονται του Philip Kotler Αύριο, τίποτε δεν θα είναι ούτε σαν το χθες, αλλά ούτε σαν το σήμ

Δεν μπορείς να εμποδίσεις τις κακές ιδέες

Από: EBR | Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010

του THOMAS L. FRIEDMAN (ΤΟ ΒΗΜΑ) Oμολογώ ότι βρίσκω αποκαρδιωτικό να διαβάζω δημοσκοπήσεις και να βλέπω υποψηφίους για τις ενδιάμεσες εκλογές, κυρίως Ρεπουμπλικανούς, να προηγούνται σε διάφορες κούρσες τη στιγμή που προωθούν τις ίδιες ιδέες οι οποίες μας έφεραν σε αυτό το χάλι. Ακούω άραγ

ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Από: EBR | Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Οι επιχειρήσεις που δεν έχουν συγκεκριμένη και συγκροτημένη πολιτική σχέσεων με τους δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ, αργά ή γρήγορα, όταν προκύψει μία κρίση, θα βρεθούν μπροστά σε οδυνηρές για την εικόνα τους εκπλήξεις. του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Πριν περίπου 20 χρ

"Σημαία" η επιχειρηματικότητα

Από: EBR | Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010

Του Στέλιου Σταυρίδη* Με τα μυαλά που έχουμε και τις πρακτικές που επί 35 χρόνια ακολουθούμε, δικαιώνουμε πλήρως το τετράστιχο: «Επιχειρείν και Έλληνας με συνεταίρο κράτος, αυτό το τρίο δεν μπορεί παρά να είναι πάτος»! Θα ήταν γελοίο να συζητήσουμε για τον πρωταγωνιστικό ρόλο

ΦΥΤΩΡΙΟ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (START UPS) ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ: ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Από: EBR | Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

Μπορεί να υπάρξει επιχειρηματική ηθική;

Από: EBR | Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Από: EBR | Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

του Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου Αν μπορούσε να φέρει κανείς τον Σωκράτη στον σημερινό κόσμο και να τον ρωτήσει τί είναι γι αυτόν το επιχειρείν, η απάντηση του μεγάλου φιλοσόφου θα ήταν σχετικά απλή. Θα έλεγε ότι το επιχειρείν, υπό την ευρεία έννοιά του, είναι η ηγεσία ως πνευματική κατάσταση.

ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ

Από: EBR | Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ;

Από: EBR | Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου 2010

Το ντιζάιν ως πρεσβευτής της ταυτότητας της μάρκας

Από: EBR | Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010

Μάνατζερ κορυφής - Οι top 10 που έφεραν χρυσά κέρδη στις εταιρείες τους

Από: EBR | Τρίτη, 24 Αυγούστου 2010

ΜΑΙΝΕΤΑΙ Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΜΑΡΚΩΝ

Από: EBR | Δευτέρα, 26 Ιουλίου 2010

Ο ΟΜΙΛΟΣ «ΤΙΤΑΝ» ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΗΓΕΣΙΑΣ

Από: EBR | Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2010

Ο "ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ" ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Από: EBR | Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2010

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

ΜΑΡΙΟ ΒΑΡΓΚΑΣ ΛΙΟΣΑ: Κορυφαίος διανοουμένος της ελευθερίας 

Από: EBR

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 89 ετών ένας σπουδαίος Ισπανο-Περουβιανός συγγραφέας, που θαυμάστηκε και τιμήθηκε για το ελεύθερο πνεύμα του και την αιχμηρή περιγραφή της πραγματικότητας

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Ευρώπη: O Μπάιντεν τη γονάτισε, η κόντρα με Τραμπ ίσως τη διαλύσει

Ευρώπη: O Μπάιντεν τη γονάτισε, η κόντρα με Τραμπ ίσως τη διαλύσει

Η Ευρωπαϊκή Ένωση κινδυνεύει να βρεθεί σύντομα αντιμέτωπη με φυγόκεντρες δυνάμεις που δεν θα μπορούν να αντιμετωπιστούν εύκολα

Οικονομία

Καπόπουλος (Alpha Bank): Χρειαζόμαστε πιο τολμηρή επιχειρηματικότητα

Καπόπουλος (Alpha Bank): Χρειαζόμαστε πιο τολμηρή επιχειρηματικότητα

Για την περαιτέρω μεγένθυση των επενδύσεων στο μέλλον πρέπει να συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις, όπως η επιτάχυνση στην απονομή δικαιοσύνης

EURACTIV.com - Feeds