Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Η τεχνολογία που καθιστά αυτού του είδους τις εμπειρίες εφικτές και για την οποία ακούμε όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια δεν είναι παρά η ενοποίηση του εικονικού (virtual) περιεχομένου με το φυσικό περιβάλλον με τρόπο τέτοιο που επιτρέπει στο χρήστη να εμπλέκεται φυσικά με την μικτή αυτή πραγματικότητα.

H «immersive experience» νέο Ελντοράντο για τις επιχειρήσεις

Από: EBR | Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024

Ο κόσμος μας μετασχηματίζεται. Δεν αποκλείεται όμως μέσα από τον μετασχηματισμό αυτόν, να αλλάζει και ο τρόπος με τον οποίον οι άνθρωποι αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα

Πρόκειται αρχικά για την ακτινογραφία της παρούσας κατάστασης (status x-ray) και στόχος είναι να κατανοήσουμε τον βαθμό ωριμότητας του project αλλά και το «στρατηγικό βάθος» των κινδύνων που περιλαμβάνει ένα επιχειρησιακό πλάνο μιας start up.

Χαρτογραφώντας το μονοπάτι του χρήματος

Από: EBR | Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024

Ένα απαραίτητο στάδιο παρέμβασης πριν την άντληση κεφαλαίων σε μια start up είναι η διαδικασία του προ-ελέγχου των παραδοχών

Σήμερα, σε μια εποχή που η αλλαγή αποτελεί την παγκόσμια σταθερά, η υιοθέτηση καινοτομίας δεν είναι «nice to have», δεν είναι καν επιλογή, είναι επιτακτική ανάγκη. Για να επιτευχθεί διαφοροποίηση και έτσι να εξασφαλιστεί το νέο και η πορεία του.

«Καινοτομούμε και ευημερούμε»

Από: EBR | Παρασκευή, 9 Φεβρουαρίου 2024

Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις είναι σαν τους επιτυχημένους ανθρώπους: έχουν μεγάλη αυτοπεποίθηση

Παρά το γεγονός ότι, τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και οι εργοδότες, κατατάσσουν τη “μάθηση και τις δεξιότητες” ως τον κορυφαίο παράγοντα για τη διασφάλιση της ανάπτυξης και ικανοποίησης των εργαζόμενων σε νέα μοντέλα εργασίας, μόνο 18% των εργοδοτών σχεδιάζει να παρέχει εκπαίδευση σε δεξιότητες, που σχετίζονται με το GenAI.

Μόνο 18% των εργοδοτών παρέχει εκπαίδευση σε δεξιότητες σχετικές με το GenAI

Από: EBR | Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2023

Μπορεί οι προοπτικές της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης να διαταράσσουν ήδη τον εργασιακό χώρο, ωστόσο, ελάχιστοι προς το παρόν τουλάχιστον εργοδότες παρέχουν εκπαίδευση στο προσωπικό τους σε θέματα Generative AI

Η εξέλιξη του Employer Branding σε μια στοχευμένη στρατηγική είναι η απάντηση σε αυτήν τη νέα πραγματικότητα.

Τι είναι το employer branding

Από: EBR | Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2023

Το Employer Branding, αν και συχνά θεωρείται σύγχρονη τάση, στην πραγματικότητα αποτελεί πρακτική που υφίσταται από τις αρχές του εμπορίου

Έτσι, για τις ενσωματωμένες στη διεθνή αγορά εταιρείες, οι ηγεσίες τους, έπρεπε να διαχειριστούν αρκετά διλήμματα γεωπολιτικής και γεωγραφικής υφής. Ήταν ανάγκη όμως να αλλάξει και η επιτελική τους νοοτροπία και να στραφεί από την καινοτομία στον μετασχηματισμό.

Επιχειρείν: Από την καινοτομία στον μετασχηματισμό

Από: EBR | Τετάρτη, 6 Δεκεμβρίου 2023

Όπως η πανδημία έσπρωξε την Ελλάδα να εισέλθει στην ψηφιακή εποχή, το ίδιο περίπου συμβαίνει σε διεθνές επίπεδο και με τον κόσμο του επιχειρεί

Μια εταιρεία που δέχεται τα λάθη της κάνει πολύ λιγότερα, γιατί ο συνεργάτης αισθάνεται ασφάλεια στο να ανοίξει τα φτερά του, αλλά επίσης θα είναι και πολύ πιο πρόθυμος να ομολογήσει το λάθος του και να προλάβει η διοίκηση τα επακόλουθα μιας συγκάλυψης αυτού του λάθους.

Η νέα εποχή του μάνατζμεντ

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2023

Τι σημαίνουν οι ριζικές αλλαγές που παρατηρούνται στη διοίκηση των επιχειρήσεων, στην εργασία και στις καταναλωτικές συμπεριφορές

Το να έχει κανείς μια καταπληκτική ιδέα ή το να είναι χαρισματικός οραματιστής ηγέτης ισοδυναμεί με την «ανακοίνωση της ώρας»· η οικοδόμηση μιας εταιρείας που μπορεί να ευημερήσει πέρα από την παρουσία οποιουδήποτε ηγέτη, περνώντας από πολλαπλούς κύκλους ζωής προϊόντων, ισοδυναμεί με την «κατασκευή ρολογιών».

Πώς δημιουργούνται εταιρείες με όραμα

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2023

Πώς καταρρέει ο μύθος της «καταπληκτικής ιδέας» και αυτός του «μεγάλου χαρισματικού ηγέτη». Το μυστικό για να δημιουργηθεί μια επιχείρηση η οποία θα αντέξει στον χρόνο

Αυτά είναι τα κεντρικά ζητήματα μάνατζμεντ με τα οποία η κουλτούρα πιστεύεται ότι έχει μια ισχυρή αλλά και κάπως αμφιλεγόμενη σχέση: η επίδοση και το leadership (βλ. Κ. Ζοπουνίδης, η σχέση της εταιρικής κουλτούρας με την απόδοση και την ηγεσία, Insurance Daily News, 06/11/2023).

Κουλτούρα και Τρέχουσες Δραστηριότητες της Επιχείρησης

Από: EBR | Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2023

Η καθημερινή δράση του μάνατζμεντ και η σχέση του με την κουλτούρα εκφράζεται σε τρία επίπεδα

H τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται, πλέον, σε κορυφαία επενδυτική προτεραιότητα και για τους Έλληνες managers, με σχεδόν 8 στους 10 (το 74%) να απαντούν ότι επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το μέλλον

8 στους 10 Έλληνες CEOs επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη

Από: EBR | Τετάρτη, 8 Νοεμβρίου 2023

Ομοβροντία επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται - και - στην ελληνική αγορά, με το δημιουργικό ΑΙ (Artificial Intelligence) να συγκεντρώνει το επενδυτικό ενδιαφέρον των εγχώριων εταιρειών

Ο επιδραστικός ηγέτης δεν είναι αυτός που βασίζεται στην άσκηση της εξουσίας του και στον φόβο που μπορεί να εμπνέει, αλλά αυτός που επιτυγχάνει και πείθει τα στελέχη, τα μέλη και τους οπαδούς του κόμματος να αποδέχονται την πρωτοκαθεδρία του επειδή ασκεί θετική επιρροή και τον αντιλαμβάνονται ως το πρόσωπο που συμβάλλει κατ’ εξοχήν στην επίτευξη των πολιτικών στόχων τους.

Ηγεσία και λειτουργία ομάδων σε οργανισμούς και σε κόμματα

Από: EBR | Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου 2023

Ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις στις οποίες ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα μπορεί να επέλθει από τις προσπάθειες ενός μόνον ανθρώπου

Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση οδηγεί σε βαθιές αλλαγές στην ηγεσία.

H γοητεία του Leadership στη σύγχρονη Διοίκηση Επιχειρήσεων

Από: EBR | Τετάρτη, 25 Οκτωβρίου 2023

Τα πρώτα ίχνη της έννοιας της ηγεσίας μπορούν να βρεθούν στα αιγυπτιακά ιερογλυφικά που τη συμβολίζουν με δύο βασικά στοιχεία κλειδιά: τον ηγέτη (seshemet) και τους ακόλουθους του (shemsu)

Ένα τέτοιο μοντέλο είναι και το μοντέλο της Τριπλής Βάσης (επίσης γνωστό ως TBL ή 3BL), το οποίο επιτρέπει στους οργανισμούς να μετρούν τη συνολική οικονομική τους επίδραση, λαμβάνοντας υπόψη την απόδοσή τους σε τρεις βασικούς τομείς – κοινωνία, περιβάλλον και οικονομία.

Η έννοια της Τριπλής Βάσης: το νέο πλαίσιο για την Εταιρική Βιωσιμότητα

Από: EBR | Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2023

Συχνά, τα παραδοσιακά μοντέλα στρατηγικής επικεντρώνονται στο κέρδος ως βασικό στόχο και δείκτη επιτυχίας των επιχειρήσεων

Η άσκηση ηγεσίας έτσι δεν είναι μια απλή υπόθεση τύπου «αποφασίζουμε και διατάσσουμε».

Μαθήματα από τον Μέγα Αλέξανδρο για τους σύγχρονους μάνατζερ

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2023

Πολύ πριν ο αγγλικός όρος leadership καθιερωθεί στη γλώσσα του μάνατζμεντ, ο Μέγας Αλέξανδρος, με το παράδειγμά του είχε ορίσει ποια είναι η έννοια του

«Και μην ξεχνάτε: Η αποτελεσματικότητα ενός συνεργάτη σας ισούται με τις δεξιότητές του/ της, καθώς και με τα εμπόδια που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της συνεργασίας.»

Το μάνατζμεντ, μαθαίνεται ή είναι έμφυτο;

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 6 Οκτωβρίου 2023

Παραθέτουμε παρακάτω μέρος ενός κειμένου στελέχους της εταιρείας Black and Decker, το οποίο κατά την εκτίμησή μας αποτελεί σημαντικό στοιχείο σκέψης

Οι καταναλωτές βιώνουν την κρίση αυτή με διαφορετικούς τρόπους, προτεραιοποιούν διαφορετικά τις ανάγκες τους, και διαμορφώνουν νέες προσδοκίες από τα brands και τις επιχειρήσεις που βρίσκονται πίσω από αυτά.

Ο μεγάλος πονοκέφαλος για το σύγχρονο μάρκετινγκ

Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 2 Οκτωβρίου 2023

Ο κατακερματισμός των καταναλωτικών προτιμήσεων δημιουργεί δυσεπίλυτο γρίφο για τις επιχειρήσεις

Ο μάνατζερ ή ο επιχειρηματίας που έχει την προβολή σε πρώτη μοίρα κάθε πρόταση που του γίνεται την κρίνει από το επικοινωνιακό της αποτέλεσμα και όχι από τα χρηματοοικονομικά της πλεονεκτήματα.

Χρήμα ή δόξα: Η προτεραιότητα του μάνατζερ και η συνταγή επικοινωνίας

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2023

Όπως και στην κοινωνική ζωή έτσι και στις επιχειρήσεις, υπάρχουν στις ηγετικές θέσεις τους δύο κατηγορίες στελεχών

Η διαφορά του lobbying με τις governmental & public affairs είναι ότι οι τελευταίες έχουν ευρύτερο αντικείμενο, καθώς συνδυάζονται ή ταυτίζονται συχνά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της εταιρικής επικοινωνίας.

Οι κρίσιμες διαφορές μεταξύ lobbying και επικοινωνίας με το κράτος

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2023

Γιατί δεν πρέπει να συγχέονται οι δυο έννοιες. Οι τρόποι προσέγγισης του θέματος, η δαιμονοποίηση και η ουσία

"Για να δημιουργήσουμε, γράφουν οι Catherine Leger-Jarniou και Γιώργος Καλούσης, είναι σημαντικό να είμαστε ενθουσιώδεις αλλά ταυτόχρονα να έχουμε πρακτική σκέψη ώστε να αναπτύξουμε ένα υψηλής ποιότητας επιχειρηματικό σχέδιο."

Επιχειρηματικό σχέδιο: από την ιδέα στην υλοποίηση

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2023

Ένα εξαιρετικά επίκαιρο και χρήσιμο βιβλίο - οδηγός των Catherine Leger-Jarniou και Γιώργου Καλούση

Οι αμοιβές που λαμβάνουν τα μέλη του ΔΣ είναι δυνατό, υπό προϋποθέσεις, να αποβούν βλαπτικές για την ΑΕ. Πρόκειται, εξάλλου, για χαρακτηριστική περίπτωση σύγκρουσης συμφερόντων.

Η σημασία της πολιτικής αμοιβών Δ.Σ. για μια εταιρεία

Από: EBR | Τρίτη, 11 Ιουλίου 2023

Οι αμοιβές των μελών του ΔΣ της ΑΕ ενδιαφέρουν όλους: την εταιρεία, τους μετόχους και, αυτονόητα, του ωφελούμενους. Ενδιαφέρει όμως και τους τρίτους: επενδυτές και τράπεζες

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να αλλάξει σε… 21 ημέρες

Athanase PapandropoulosΑπό: Athanase Papandropoulos

Μια πνευματική και ψυχολογική ταυτοχρόνως πρόκληση

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 04/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

04/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

Βόζεμπεργκ: «Τα δικαιώματα και η αξιοπρέπεια κάθε γυναίκας πρέπει να είναι σεβαστά και προστατευμένα»

Βόζεμπεργκ:  «Τα δικαιώματα και η αξιοπρέπεια κάθε γυναίκας πρέπει να είναι σεβαστά και προστατευμένα»

Την υποχρέωση να συνεχίσουμε τον αγώνα για έναν κόσμο χωρίς φόβο και χωρίς βία υπογράμμισε με γραπτή παρέμβαση στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο η επικεφαλής της ευρωομάδας της ΝΔ

Οικονομία

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα: αναδυόμενη δύναμη στην ελληνική οικονομία

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα: αναδυόμενη δύναμη στην ελληνική οικονομία

Η γυναικεία επιχειρηματικότητα αναδεικνύεται σε κινητήριο μοχλό ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2024. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron